וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית העל של פולקסווגן: 10 הילוכים ו-700 כ"ס

פולקסווגן מגיב עם בשורה טכנולוגית לקבוצת העלית: ייצר תיבת DSG כפולת מצמדים 10 מהירויות ומנוע טורבו דיזל קומפקטי עם תפוקה של עד 700 כ"ס עבור מכונית קיצון חדשה

קונצרן הרכב הגרמני פולקסווגן יחשוף בקרוב שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים, בראשם תיבת 10 הילוכים רובוטית DSG מתקדמת שתשרת את המכוניות הבכירות ביותר של אודי, כך על פי פרסומים בכלי התקשורת בגרמניה. בנוסף לכך, היא תשיק מנוע טורבו דיזל בינוני משולב מערכת היברידית בעל תפוקה גבוהה מאוד.

הבשורה מגרמניה מגיעה כמה שבועות לאחר ש-GM ופורד הכריזו בהצהרה משותפת על פיתוח תיבות אוטומטיות להן 9 ו-10 הילוכים, כחלק ממיזמים עתידיים של שתי יצרניות הרכב האמריקניות עבור מכוניות נוסעים ודגמי פאר. נכון להיום, עשויות התיבות להגיע לכבישים בעוד כשנתיים.

התיבה הרובוטית, DSG כפולת מצמדים, תוכל לעמוד בעומסים משתנים, בין אם ממנועי בנזין או דיזל כאשר הקונצרן רומז על הספק של 134 כ"ס לכל ליטר נפח. יו"ר הקונצרן מרטין ווינטרקון ציין בכנס המוטורי המתקיים באוסטריה, כי הוא מעריך שתצאנה הודעות מסודרות בבוא העת לגביי יישום הטכנולוגיות, אבל כרגע מוקדם לפרסם נתונים ממשיים.

להערכת גורמים בענף הרכב בגרמניה, פולקסווגן מפתחת את התיבה עבור אודי R10, מכונית העל החדשה ביותר של הקונצרן שתחובר אל מערכת הנעה היברידית עם מנוע דיזל. על פי הדיווחים השונים, ל-R10 יהיה מנוע בנפח 3.7 ל' בעל הספק מרבי של 700 כ"ס, כלומר 500 כ"ס מיחידת הסולר ועוד 200 כ"ס לערך מקרבי המנוע החשמלי.

אף אחד לא מחלק או מנדב מידע על ביצועים אפשריים, אולם בהתחשב ביכולות של מנועי הלה מאן ההיברידים של אודי, צפויה כאן מכונית כביש קיצונית עם יכולות מרגשות במיוחד. השקה אפשרית לטכנולוגיה, עשויה להתרחש כבר בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully