וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט ספארק תקבל תיבה רציפה

היצרן האמריקני מסיר את תיבת ה-4 הילוכים האוטומטית ומחזק את הגרסה הידנית בתמסורת CVT רציפה וחסכונית בדלק. בישראל? לא בשלב הזה

שברולט ספארק, מכונית המיני של היצרן האמריקני תזכה לחיזוק טכנולוגי חשוב בשנה הקרובה עם הצגת תיבת הילוכים רציפה (CVT), במקומה של תיבת הילוכים אוטומטית לה 4 מהירויות. כך סיפרה לאחרונה מנהלת השיווק כריסטי לנדי לכלי התקשורת בארה"ב. תיבת ההילוכים הידנית תמכר לצידה.

לנדי טוענת כי היא מודעת לביקורת על תיבת ההילוכים האוטומטית - במיוחד בקרב מבחני הדרכים שנערכו לה, ומוסיפה כי החברה האמריקנית מחוייבת להפחית את צריכת הדלק בסגמנט המיני. "הממוצע עומד על 32 מיילים לגאלון (13.6 ק"מ לליטר בנזין), כך שהתיבה הרציפה לא רק תפחית את הרגלי השתייה שלה, אלא גם תשפר משמעותית את חווית הנהיגה".

בארה"ב דיווחו במבחני הדרכים כי תיבת ההילוכים האוטומטית מאכזבת, והדגישו פערים משמעותיים בינה לבין הגרסה הידנית והעירו על הילוכים ארוכים מאוד ובעיות בזינוקים מהמקום והיעדר מומנט יעיל בתחום הנמוך. מנגד, התיבה הידנית לדברם מתפקדת היטב, שעה שבמקביל לכך, החלה שברולט לקדם את הספארק EV החשמלית.

בישראל, משווקת הספארק עם מנוע זהה בנפח 1.2 ל' מחובר אל תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות, במחיר של כ-63 אלף שקלים. היא מאיצה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות ומהירותה המרבית היא 164 קמ"ש. נתון צריכת הדלק הרשמי הוא כ-15.15 ק"מ לליטר בעיר, ו-24.4 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. בשלב זה, אין כוונה לייבא ארצה גרסה אוטומטית/רציפה של הספארק, כך מסרה היבואנית UMI. ייבוא הגרסה החשמלית ייבחן בבוא המועד.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully