וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פרארי: מהדורה מוגבלת ב-7 מיליון דולר

פרארי תייצר גרסה קלת משקל למכונית העל ההיברידית "לה פרארי" במחיר של 7 מיליון דולר ליחידה. "ידענו שנעשה איתה משהו מיוחד"

כשפרארי חנכה את מכונית העל ההיברידית "לה פרארי" בתערוכת ז'נבה, רף מכוניות הקיצון עלה עוד מדרגה והיה ברור שזהו אירוע יוצא דופן בהיסטוריית הסוס הצוהל. המכונית האיטלקית, שתתחרה ראש בראש עם מקלארן P1 - גם היא היברידית, תעלה לפס ההרכבה בקרוב כאמור, אולם כל 499 העותקים המיועדים לייצור כבר נמכרו מראש. הפתרון? עוד 10 חתיכות במהדורה מוגבלת ובמחיר אסטרונומי.

את הפרסומים והדיווחים מחזק פלאביו מאנזוני, ראש מחלקת העיצוב והתכנון בפרארי, שסיפר לאחרונה לכלי התקשורת בבריטניה כי "גרסה ייחודית" של לה פרארי נמצאת כעת בשלבי הכנה, כשהמטרה היא להוריד אותה למשקל של פחות מטון אחד.

"כשהעלינו את תכנית הפיתוח המקורית של לה פרארי, הייתה הצעה אחת שהייתה מדהימה בעיני, אבל לא מימשנו אותה לבסוף כי חיפשנו דגם קצת שונה. אולם, שמרנו אותה במגירה לבוא היום וכאשר ההזדמנות תהיה מתאימה לכך".

דגם מסוג זה, עשוי לקבל אריזה שונה מלה פרארי כפי שהוצגה בתערוכת ז'נבה, שכן בכל זאת נדרש בידול וויזואלי בין המכוניות כדי לספק את הרוכשים הפוטנציאלים שיוציאו מכיסם סכומים שיגיעו עד 8 מיליון דולרים עם תוספות.

נכון לשעה זו, פרארי תשאיר את חטיבת הכוח כפי שהותקנה בגרסה הרגילה. משמע, מנוע V12 בנפח 6.2 ל' עם תפוקה משולבת של 789 כ"ס ועוד 170 כ"ס לערך מהמנוע החשמלי. המהירות המרבית הינה 350 קמ"ש והמיאוץ ל-100 קמ"ש יארך 2.9 שניות.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully