וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קיה פרו-סיד החדשה

גרסת הקופה החטובה של הסיד המשפחתית הגיעה לישראל מצוידת במנוע 1.6 ל' ו-135 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. המחירים, החל מ-136 אלף שקלים

טלקאר, יבואנית דגמי קיה לישראל, מחזקת ומרחיבה את בכורת הסיד המשפחתית ומשווקת לצידה את הפרו-סיד - המהדורה הספורטיבית והנאה בעלת ה-3 דלתות. המכונית מצוידת בישראל במנוע בנזין, תיבת הילוכים שש מהירויות כפולת מצמדים ורמת אבזור אחת גבוהה.

לפרו-סיד החדשה מנוע בנזין GDI בנפח 1.6 ל' אטמוספרי המפיק 135 כ"ס, 16.4 קג"מ ומחובר אל תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם ששה יחסי העברה. על משקל של 1,280 קילוגרמים, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ועד 195 קמ"ש מרביים. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת שלה תעמוד על 16.3 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן כ-140 גק"מ.

עיצובה של הפרו-סיד, כמו בדור הקודם, נשען על הסיד הרגילה - לרבות המימדים, אך היא משדרת אישיות ספורטיביות מובחנת על פני גרסת ה-5 דלתות. כמו כל הדגמים של קיה היא נוסחה ותוכננה על ידי פיטר שרייר שטיפל בעיקר במבנה הגג (נמוך בכ-40 מילמטרים) והרחבת החלק האחורי, לצד שינויים בגופי התאורה בשני הקצוות. נפח תא המטען הוא 380 ל' ועד 1,225 ל' בקיפול השורה השנייה.

רמת האבזור של הפרו-סיד תהה גבוהה יותר ועשירה מזו המשרתת את הסיד המשפחתית. מלבד המפרט הבסיסי המכיל מערכת שמע, בלו טות' ובקרת פלקס-סטיר, היא מעודכנת על פי היבואן גם בריפודי עור מקוריים, חבילת ספוילרים חיצונית, גימור פנימי Black High Gloss, חלונות אחוריים כהים, חישוקי אלומיניום 17 איננטש מולבשים על צמיגים במידה225/45, חיישן להפעלת אורות אוטומטי, דוושות אלומיניום, חיישני רברס מקוריים ועוד. מערך הבטיחות שלה כולל בקרת יציבות ובלימה ושש כריות אוויר.

מחירה של הפרו-סיד החדשה עומד על 136 אלף שקלים. לא ידוע בשלב זה אם ומתי תגיע לישראל קיה פרו-סיד GT, גרסת הספורט החמה לה מעל 200 כ"ס.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully