וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מבשלת תגובה לניסאן ג'וק

יונדאי החלה לעבוד על קרוסאובר קומפקטי שיתברג תחת ix35 וייתן מענה לסגמנט רכבי הפנאי הפופולאריים. על הכוונת - פורד אקוספורט, ניסאן ג'וק ודומיו

יונדאי אשרה לאחרונה בפני כלי התקשורת בארה"ב שהיא בעיצומן של הכנות לקראת ייצורו של קרוסאובר קומפקטי חדש. החברה הדרום קוריאנית תשבץ אותו קצת מתחת ליונדאי ix35 ותעמת את הדגם מול פורד אקוספורט החדש, ניסאן ג'וק, רנו קאפטצ'ור, אופל מוקה ופיג'ו 2008. גם פולקסווגן אגב בתמונה, שכן זו תעמיד בשורותיה טיגוואן מיני, המבוסס חלקית על אפ!

לרכב הפנאי, לו טרם נבחר כותר רשמי (לא הוכרז רשמית שיענוד את הכיתוב ix25), יהיה עיצוב החולק דמיון עם משפחת הקרוסאוברים הגדולה של היצרנית, לצד מאפיינים שיילקחו מולוסטר המעוצבת. הפלטפורמה גם היא אינה חדשה, אולם זו תשרת סדרה של דגמים חשובים, בהם מיניוואן קטן ושימושי שייכנס לצי המכוניות בעוד כשנתיים.

המידות הרשמיות תהיינה קרובות לאלה של קאפטור, כלומר בסיס גלגלים של 2.60 מ' ואורך של כ-4.2 מ' לכל היותר. סידור ההושבה לחמישה יציע מרווחים טובים, כך מעריכים בארה"ב, והקבינה תהיה מאובזרת במערכות בידור חדישות, כולל שקעים ל-USB ו-AUX, מחזיקי כוסות, והרבה תאי אחסון לכל המשפחה.

בחזיתו של הקרוסאובר יאוכלסו מנועי בנזין ודיזל - בכפוף למחיר. הגרסה הבסיסית ביותר תהיה מצוידת מנוע 1.2 ל' עם הספק מרבי של 85 כ"ס המשותפת ליונדאי i10. יתר הדגמים יקבלו מנועי 1.4 ל' (כמו ב-i30) ומהדורות דיזל CRDI לשוק האירופאי.

מועד ההשקה הרשמי מתוכנן ככל הנראה לאמצע השנה הבאה, עם בכורה אפשרית לקונספט כבר בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully