וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 5 מתחדשת

ב.מ.וו מרעננת את מכונית הסאלון סדרה 5 עם עיצוב מחודש, ושורה של חיזוקים באגף המנועי והיחס כלפי הסביבה. בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית

אחרי שלוש שנים וקצת, ומעט לאחר בכורת מרצדס E קלאס החדשה - מתחרתה המיתולוגית, ב.מ.וו מפרסמת פרטים ראשונים ותמונות אודות מתיחת הפנים של מכונית הסאלון שלה, סדרה 5. במסגרת העדכונים, הבשורה הגדולה תהיה בעיקר עבור השוק האירופאי חובב מנועי הדיזל.

בצד הוויזואלי, ניתן כמובן לראות שמתיחת הפנים היא לא יותר מ"ניפ-טאק" מינורי, שאמור להשאיר אותה טרייה מול המתחרות בשנתיים הקרובות לפחות. ב.מ.וו התאימה לסדרה 5 את הפרונט המכווץ מעט של סדרה 3, עם פגוש מכונס המכיל פתח יניקה שונה, בתי תאורה קצוצים קלות מאחור ובכל הדגמים - נורות בי קסנון אדפטיביות כסטדנרט, בעוד נורות LED תהיינה בתוספת תשלום.

במרכז העניניים, שורה של שדרוגים במנועי הדיזל האקולוגיים מחטיבת בלו-אפינשסי, לרבות יישור קו עם תקני יורו 6 (גם במנועי הבנזין). עבור השוק האירופי אלה הן בשורות חשובות, שכן כבר בדגמים הפשוטים ביותר, צריכת הדלק הופחתה בכמה אחוזים וכך גם רמת ה-CO2.

המנוע החשוב ביותר יהיה ה-2.0 ל' טורבו החדש, בגרסת ה-518d. לזה הספק של מעל 140 כ"ס ו-31.3 קג"מ המאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות, ולוגם בממוצע ליטר סולר בכל 22.2 ק"מ. במנועי הבנזין, אין הרבה שינויים, מלבד תוספת של 10% בעקומת העוצמה של גרסת ה-550i אל 445 כ"ס, בעוד במקביל תציע ב.מ.וו כאופציה אפשרות לצייד את ה-528i וה-535i בתיבת ששה הילוכים ידנית. בנוסף לכך, כל המנועים יגיעו עם מנגנוני עצור וסע (דימום הרכב בעמידה ממושכת), אגירת אנרגיה מבלימה ובורר נהיגה ECO להפחתת תצרוכת הדלק.

באופן ישיר, היקף השינויים במסגרת מתיחת הפנים צנוע גם בתא הנוסעים של הבימרית הגדולה. במקום לחולל מהפכות של ממש, ב.מ.וו עדכנה את מערכות הבידור, הניווט והתפריטים כדי להנגיש אותן לשימוש הנהג והנוסע. בקרת idrive תהיה כעת קלה יותר להבנה ותכלול צג מגע קטן עליו ניתן לכתוב עם קצות האצבעות כתובות, שמות אנשים וכדומה.

חטיבת M, תציע את המנוע הבכיר ביותר, ה-4.4 ל' V8 ללא שינוי ברמת הסטנדרט, והותירה את מכונת הביצועים עם 560 כ"ס. בתוך כך, ולמי שחסרים כמה סוסים בארווה ויש כסף פנוי בארנק, תהיה אפשרות לחבילת ביצועים מיוחדת שתגביר את התפוקה בכמעט 20 כ"ס נוספים וכן תגיע קומפלט עם מערכת מתלים משופרת.

המכונית תוצג לראווה במסגרת תערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר הקרוב. לישראל, היא תגיע לקראת הרבעון הרביעי של השנה, כך מסרה היבואנית לישראל דלק מוטורס. המחירים, טרם נקבעו.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully