וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריסוק: 5 כוכבים לרכבי הפנאי הקטנים

שניים מרכבי הפנאי של קבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים ליקטו חמישה כוכבים בניסויי הריסוק החדשים של Euro-Ncap. רכב הפנאי הרומני סאנדרו 4 כוכבים, ניסאן NV200 מאכזב

סבב קצר יחסית של מכון ניסויי הריסוק האירופי Euro-Ncap בחן בסך הכול ארבעה כלי-רכב חדשים, שלושה מהם רלוונטים לשוק הישראלי: שברולט טראקס ורנו קאפטצ'ור, שניהם מתמודדים על פסגת סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים יחד עם אופל מוקה (תאום טראקס) ופיג'ו 2008, וכן הרכב המסחרי ניסאן NV200.

רנו, שעבורה הצלחות בניסויי ריסוק הן כסימן ההיכר של החברה מזה עשר שנים לפחות, סיימה את המבחנים של רכב הפנאי קאפטצ'ור עם חמישה כוכבים והערות חיוביות על חוסנו של המרכב, במיוחד בהגנה על ילדים עד גיל 18 חודשים.

בוחני המכון מציינים כי רכב הפנאי של רנו עבר את כל המבדקים בציון גבוה, למעט בפגיעות במהירות גבוהה מאוד בפרופיל הרכב כנגד עמוד שהראה חולשה באיזור בית החזה והאגן לנוסעים בכל הגדלים. באחוזים: 88% בהגנה על מבוגרים, 79% בהגנה על ילדים, 61% בהתנגשות עם הולכי רגל ו-81% עבור מערכות בטיחות אקטיביות.

מבחן ראשון לרנו קאפטצ'ור בוואלה! רכב

שברולט טראקס

שברולט טראקס, אותו נראה בישראל ברבעון האחרון של השנה, קטף גם הוא כפי שצויין חמישה כוכבים והוא הרכב השביעי של שברולט שעושה כך בשנים האחרונות, והראשון תחת המתכונת המחמירה החדשה של הארגון האירופי.

בדומה לקאפטצ'ור, הטראקס מצטיין בעמידות גבוהה של הקבינה בחלקה הקדמי, ואף מעמיד נתונים מעט יותר טובים מרכב הפנאי הצרפתי בפגיעות צד בתאונות דרכים במהירות גבוהה. גם הגנה על הולכי רגל בעת פגיעות פגוש הייתה טובה ביחס לקטגוריה (ובכלל). הגנה על ילדים הייתה טובה מאוד עם אפשרות כסטנדרט לניתוק כרית האוויר בצד הנוסע.

באחוזים: 94% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל ו-81% עבור בקרות בטיחות אקטיביות.

שני כלי רכב נוספים השתתפו בסבב האחרון, ואלה הם דאצ'יה סנדרו (רכב פנאי) שזכה ל-4 כוכבי ריסוק וניסאן NV200, המסחרי הקומפקטי שהצליח לגרוף רק 3 כוכבי ריסוק ולחובתו הערות חמורות על ליקויים בעמידות המבנה החזיתי של תא הנוסעים והרצפה.

שברולט טראקס נחשף רשמית
עוד הרבה על מבחני ריסוק בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully