וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה תערוכת רכבי הפורמולה בירושלים

9.6.2013 / 11:49

כל כלי הרכב והאופנועים המיועדים להשתתף באירוע המוטורי הענק בירושלים הגיעו ויועמדו לתצוגה עבור הקהל הרחב

ימים אחדים לפני שנורית יריית הפתיחה לאחד מהאירועים המוטוריים הגדולים בישראל בכל הזמנים, הפורמולה PEACE ROAD SHOW 2013, המכוניות המשתתפות באירוע יוצגו במתחם התחנה בירושלים בין ה-9 וה-13 ביוני.

בין כלי הרכב המשתתפים שעליהם כבר סיפרנו לכם, מארגני האירוע מספרים כי גם קבוצת לוטוס ממרוצי הלה-מאן תיקח חלק באירוע עם מכונית אב-טיפוס ממירוצי הסיבולת היוקרתיים. בנוסף, נודע לנו כי מקס ביאג'י, רוכב המירוצים האגדי, ירכב באירוע זה על גבי דוקאטי פניגאלה 1199 חדש שנבנה והותאם במיוחד עבורו.

כאמור, ג'יאנקרלו פיסיקלה ינהג במכונית פורמולה 1 של פרארי משנת 2011, את קבוצת מרוסיה F1 ייצג גונזלז רודולפו נהג המבחן של הקבוצה, דניאל מנצ'ינלי ינהג בפרארי צ'אלנג' 458, מרקו צ'יאוצ'י ינהג בפרארי צ'אלנג' 430 וכמוהו גם אנטוניו פוקו ורגזי ריקארדו. במכונית ה-DTM של אודי ינהג ויטנטוניו ליאוזי, ולנטינה אלבנסה תנהג במרצדס C63 AMG וכריס פייפר, רוכב הפעלולים המפורסם ירכב על F800R.

עוד במסגרת אירוע הראווה, שיירה ישראלית של נהגי מירוץ ורוכבים מקומיים. מוביל הקבוצה יהיה נהג הפרומולה 3 הישראלי המבטיח רוי ניסני, שינהג בפרארי 360 מודנה.

האירוע עצמו, שייפתח ביום חמישי בשעה 16:00, יאפשר למי שרכש כרטיסי VIP להנות מחוויה לאורך המסלול במקומות ישיבה מדורגים. על פי המארגנים, כרטיסים אלה נמכרים לפי מחירי מדרג משתנים: 350 או 450 שקלים לישיבה במתחם VIP על המסלול+כובע פורמולה במתנה, או למי שמוכן להוסיף עוד 200 עד 250 שקלים, חווית אירוח VIP, כולל כובע במתנה.

פורמולה 1 בירושלים: כל הפרטים
הכרזת אירוע הפורמולה 1 בירושלים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

תערוכת רכבי פורמולה ו-GT בירושלים. קובי ליאני
תערוכת רכבי פורמולה ו-GT בירושלים/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully