וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו מציירת עתיד ורוד

פיאט מסיימת את הפינישים האחרונים במסגרת חידוש קו הדגמים באלפא רומיאו. סרג'יו מרקיונה: "יש לנו הכול כדי להצליח, יש הרבה הפתעות"

בשורה או חצי בשורה, כנראה שכל משפט אופטימי שיוצא משפתיו של יו"ר פיאט סרג'יו מרקיונה בימים אלה אודות עתידה של אלפא רומיאו, מסתמן כמו חלון לטפח תקוות שהמותג האיטלקי יחזור לימי התהילה שלו. במסגרת כינוס עתונאים שנערך לאחרונה בונציה, שחרר היו"ר כמה משפטים שהותירו את כלי התקשורת רעבים לפרטים נוספים.

האיש שאחראי בין היתר לשיקומה של קרייזלר, אמר כי "לפיאט יש את כל הכלים שצריך כדי להזניק מחדש את אלפא רומיאו". החברה האיטלקית נערכת זמן רב להשקת המוצרים החדשים שלה, בהם קרוסאובר חדש, ולפתוח את השוק האמריקני אל קהל צעיר וותיק כאחד, אחרי שנים ארוכות של היעדרות מהזירה.

אולם, לא ברור בשלב זה על אילו מכוניות חדשות מדבר מרקיונה. לאלפא רומיאו שתי מכוניות קומפקטיות בהיצע - מיטו וג'ולייטה, בעוד אלפא רומיאו 4C (בתמונה) תושק רק בעוד כמה חודשים ואינה אמורה להניב רווחים גדולים. ג'ולייטה, יורשת אלפא 159 נדחית ונדחית ללא סוף, ורק הספיידר החדשה שפותחה בשיתוף מאזדה קיבלה אישור רשמי. "הכול סודי", כך מוסיף מרקיונה ומטיל ערפל על כל בדל מידע.

המותג, שחוגג כבר 103 שנות קיום, שרוי בצניחה מתמדת בשנים האחרונות. הביקורת כלפי אלפא רומאו נובעת בעיקר מנאמני המותג שטוענים שאפילו מהדורות 'תלתן ירוק' (גרסאות ספורט מחוזקות) אינן מציעות חדוות נהיגה כפי שהיה בשנים קודמות. אולם, בהתחשב בכך שאלפא רומיאו עתידה להשיק לפחות שבעה דגמים חדשים עד 2016, הסיכוי שאחד מהם יבריק נראה הרבה יותר הגיוני מול המצב כיום.

גם בישראל, נוכח דלילות קו המוצרים, אין הרבה חגיגות באלפא רומיאו: היבואנית סמל"ת מסרה 486 כלי רכב בסיכום שנת 2012, בעוד שנה קודם לכן עמדה על 648 מכוניות.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully