וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן תפרד מה-C3 בשנה הבאה

סיטרואן תחתוך את ה-C3 הקומפקטית מקו הדגמים במסגרת מיצוב השורות המחודש בקונצרן PSA. מחליפה ישירה לא תהיה, אבל מותג מן העבר יתפוס את מקומה

דיווח שיוצא מכלי התקשורת בצרפת, מורה כי קונצרן פיג'ו-סיטרואן יבטל את המכונית הקומפקטית החשובה C3 לקראת סוף השנה הבאה, ולא יעמיד לה מחליפה. הסיבה לכך נובעת מרה-ארגון שמבצעת סיטרואן בשורותיה כדי ליצור הבדלה ברורה יותר בין המותגים, הקבוצות והעלויות, דבר שבא לידי ביטוי נוכח הצלחתה הגדולה של סדרת דה-אס היוקרתית.

תחת אסרטגיה שיווקית שנכנסת בימים אלה להילוך גבוה, פיג'ו תמצב את המכוניות שלה ברמה אחת גבוהה יותר, בעוד סיטרואן תעשה בדיוק את ההפך כך שיווצר מרחק מותגי וכלכלי בין שתי האחיות. המשמעות אינה מצביעה על כך שסיטרואן תפיק תת מותג להתחרות בדאצ'יה הרומנית של חברת רנו, אולם היא בהחלט תחליש את המנועים, תפשיט אבזור ובכלל, תהפוך את המכוניות לזולות וחסכוניות יותר.

ה-C3 תותיר חלל ריק למכונית קטנה ונגישה יותר ששמה הזמני הוא E3. בסיטרואן לא הודיעו על כך באופן רשמי, אבל נראה שהיא תהיה סוג של יורשת רוחנית לדה-שבו המיתולוגית בפרשנות מודרנית ותציע מידות קטנות יותר, אך עם כמה קישוטים ופטנטים כמחווה למכונית ההיסטורית.

חשוב לציין, כי סיטרואן חידשה את ה-C3 בתערוכת ז'נבה האחרונה, כך שמחזור החיים שלה טרם הסתיים והיא תהיה עימנו לפחות עוד שנתיים. קונספט של ה-E3 בכל אופן, יעמוד לצידה של ה-C3 בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully