וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סיאט טולדו החדשה

סיאט טולדו חוזרת לישראל אחרי עשר שנות היעדרות. תוצע עם מנועי בנזין 1.2 ל' ו-1.4 ל' בחיבור אל תיבות ידניות ורובוטיות. המחירים, החל מ-104 אלף שקלים

קרוב לשנה לאחר שנהגנו בה לראשונה, סיאט טולדו החדשה מגיעה לישראל בתום עשר שנים בהן נפקד הכותר משורות המותג הספרדי בארץ. היבואנית לישראל 'צמפיון מוטורס' תחל בשבוע הבא בשיווק המשפחתית החדשה כשהיא מצוידת בשני מנועי בנזין, תיבה ידנית או רובוטית ורמת אבזור STYLE.

כמו באוקטביה, הטולדו מבוססת על פלטפורמה חדשה משותפת גם לראפיד, האחות החצי תאומה שלה, ומציעה מרכב חמש דלתות שימושי בסגנון נו'צבק, עם תא מטען גדול ורחב המציע 550 ל' ועד 1,500 ל' בקיפול השורה השנייה. היא מתהדרת במידות מרווחות למכונית בקבוצה זו, ומותחת בין שני הקצוות 4.48 מ', רוחבה 1.71 מ', ובסיס גלגלים שלה הוא 2.6 מ'.

לטולדו עומדים שני מנועים לבחירה: 1.2 ל' או 1.4 ל'. היחידה הצנומה ביניהן היא ה-TSI הזעירה המפיקה 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-17.5 קג"מ מ-1,550 סל"ד (0-100 קמ"ש ב-10.5 ש'). בחיבור לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה, היא מחזירה כ-14.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ועד 21 ק"מ מחוץ לעיר.

מעליה, משובצת חטיבת ה-1.4 ל' TSI הבכירה. זו מגיעה עם 122 כ"ס ו-20 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-9 ש'). צירוף אל תיבת ה-DSG לה שבעה יחסי העברה, מניב תצרוכת דלק עירונית של 13.5 ק"מ לליטר ו-20 ק"מ לליטר בהתאמה.

מפרט STYLE, היחיד הנמכר בשלב זה, כולל תוספות כמו בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטאלית, כניסות USB ו-AUX, מערכת שמע מקורית עם ארבעה רמקולים, משענת יד קדמית, חישוקי סגסוגת 16 אינטש, מראות חשמליות מתקפלות, תאי אחסון רבים ועוד. לטולדו 5 כוכבים בניסויי הריסוק של Euro-Ncap.

"השקת הטולדו הינה אירוע חשוב עבור מותג סיאט בישראל. לאחר כמעט עשור בו המותג לא פנה אל סגמנט המשפחתיות, שהינו המרכזי בשוק, סיאט חוזרת עם הטולדו עם התצורה הקלאסית עבור השוק הישראל", כך גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בישראל.

המחירים לטולדו בישראל:

מנוע 1.2 ל' ותיבת הילוכים ידנית: 104 אלף שקלים
מנוע 1.4 ל' ותיבת הילוכים רובוטית DSG שבעה הילוכים: 117 אלף שקלים.

עוד נמסר מהיבואנית, כי "לרוכשי הטולדו, בתקופת ההשקה, תוצע חבילת מולטימדיה הכוללת, מסך מגע בגודל 7', BT, מצלמת וחיישני רוורס בשווי של 5,000 שקל במתנה".

נהיגה ראשונה בסיאט טולדו החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully