וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס S קלאס החדשה בישראל

ספינת הדגל של מרצדס, ה-S קלאס החדשה הגיעה לישראל עם שני מנועים, רמות אבזור מפוארות ומחיר התחלתי של 870 אלף שקלים

מרצדס S קלאס החדשה, מי שהוכרזה על ידי בכיריה ל"מכונית הטובה בעולם", הגיעה השבוע לישראל. היבואנית כלמוביל תשווק את ספינת הדגל המפוארת של דיימלר כשהיא מצוידת בשני מנועים שונים, ערכות אבזור עשירות ושורה ארוכה של טכנולוגיות בטיחותיות.

ה-S קלאס החדשה, עליה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן, תמכר בישראל בפעימה הראשונה בשתי גרסאות בלבד: ה-S400 וה-S500. הראשונה ביניהן היא כמובן המהדורה ההיברידית הירוקה: זו מפיקה ממנוע V6 בנפח 3.5 ל' תפוקה משולבת של 306 כ"ס ו-37 קג"מ (תוספת המנוע החשמלי כ-27 כ"ס), ובסיועה של תיבת 7 הילוכים אוטומטית מאיצה ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות. צריכת הדלק העירונית על פי היצרן נאמדת ב-9 ק"מ לליטר.

גרסת ה-S500 הבכירה, חמושה במנוע 4.6 ל' V8 כפול מגדשים המחלץ הספק מרבי של 455 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-5 שניות וצריכת הדלק העירונית היא כ-6.6 ק"מ לליטר, בעוד מחוץ לעיר תלגום ליטר בנזין בכל 9 ק"מ. בשלב מאוחר, יותר תחבור אליהן גם מהדורת ה-S63AMG, אך מחירה טרם ידוע.

מבחינת מידותיה, ה-S קלאס החדשה תהיה קצת יותר גדולה וארוכה מהדגם היוצא, אך בזכות שימוש ברכיבי אלומיניום משקלה הופחת בכ-150 קילוגרמים. מהפן החיצוני היא שומרת על החזות הקלאסית של מרצדס בנץ, אך מוסיפה את האלמנטים של ה-E קלאס החדשה ואחיותיה (CLA ו-A קלאס) כדי לשמור על אחידות במשפחה.

תא הנוסעים, מלאכת המחשבת של מרצדס, יהיה מהמתקדמים בהיסטוריית המותג הגרמני. מלבד בקרות בטיחות חכמות כמו בלימה מתקדמת, כולל זיהוי רכבים חולפים והולכי רגל - בעלת יכולת התאמת כוח הבלימה בהתאם, תהיה בנמצא גם מערכת להתראה ותיקון סטייה מהנתיב, בקרת שטחים מתים, מערכת ניטור הולכי רגל היקפית, מערכת חניה אוטומטית, מערכת תאורה היודעת למפות את התאורה למניעת סינוור נקודתי חזיתי ואחור, ואלה רק פרטים מעטים מהמגילה. בקרות הבידור של ה-S קלאס נשלטות על ידי שני צגים מרכזיים גדולים, ומסביב לנוסעים כל מה שאפשר לדמיין, החל משליטה על כל פרט קטן בכיול הרכב דרך תפריטי המחשב, בקרת אקלים מבושמת וכלה במערכת שמע עם 24 רמקולים.

"השקת ה – S CLASS בישראל במקביל להשקתה בעולם, מהווה נקודת שיא של דגם , שמציג ומגדיר איך תיראה תעשיית הרכב בעשור הקרוב בכל מה שקשור לפיתוחי טכנולוגיה בטיחות ועיצוב". כך אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל.

המחירים ל-S קלאס החדשה בישראל:

S400 היברידית: החל מ-870 אלף שקלים
S500: החל מ-990 אלף שקלים.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully