וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 3 סדאן: גדולה ושימושית יותר

כמובטח, חושפת היצרנית היפנית את מרכב הסדאן של מאזדה 3 החדשה. תהיה גדולה יותר מהדגם היוצא ותגיע לישראל במהלך החודש הבא

באיחור קל, מאזדה מתגברת את השקת ה-3 החדשה ומפרסמת תמונות ופרטים ראשונים אודות מרכב הסדאן של המשפחתית החשובה ביותר שלה. גרסה זו תחבור אל מהדורת ההאצ'בק שנחשפה לפני פחות מכמה שבועות, ותעשה את דרכה לישראל באוגוסט כשהיא מצוידת במנועי סקיי אקטיב החדשים ותיבת הילוכים אוטומטית.

לצד ה-3 הקצוצה, גרסת הסדאן חולקת איתה את בסיס הגלגלים שמתייצב כיום על 2.70 מ' ומיישר קו עם טויטה קורולה החדשה. יתר המידות של השתיים פחות או יותר זהות, מלבד כמובן אורכה של המכונית שצמח ב-12 סנטימטרים, מה שמעמיד את הנתון הסופי על 4.58 מ' לעומת 4.46 מ'. נפח תא המטען, בו חל שיפור בנגישות, חלל האחסון ויכולת ההטענה (הפתח הורחב ב-10 ס"מ), מכיל 419 ל' ללא קיפול המושבים (גדול ב-69 ל' מהקומפקטית). היא גם תהיה קלה מהדגם היוצא, שכן משקלה יעמוד על פחות מ-1.2 טון.

העיצוב החיצוני, עיניכים רואות, לא מגדיר את ה-3 באופן שונה מהאחות הבכירה מאזדה 6, שכן שתיהן חולקות את קווי המתאר של שפת ה'קודו דיזיין'. מאזדה טוענת שהצליחה עם זאת להפחית מעט את מקדם הגרר ל-0.25, כך שיחול שיפור גם בצריכת הדלק לעומת הדור הקודם בשיעור של 14% ויתרום את חלקו גם בנושא הביצועים.

סדרת המנועים של ה-3 תורכב מיחידות הסקיי אקטיב - דיזל ובנזין, עם הספקים שיחלו ב-100 כ"ס ממנוע 1.5 ל', (צריכת דלק של כ-20 ק"מ לליטר במשולב), מנוע 2.0 ל' עם 120 או 167 כ"ס (17.6 ק"מ לליטר), וכן מנועי דיזל עם מנגנון 'עצור וסע', להם 160 כ"ס ו-39 קג"מ, המניבים צריכת דלק של 21 ק"מ לליטר. כל המנועים מחוברים לתיבות אוטומטיות 6 הילוכים ואופציה לתיבה ידנית.

המחירים למאזדה 3 החדשה טרם ידועים, כמו גם המידע הנוגע לרמות אבזור השונות. אולם, השקתה המקומית צפויה להיערך ממש בשבועות הקרובים.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

מאזדה 3 סדאן. אתר יצרן
מאזדה 3 סדאן/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully