וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DS3 קבריו רייסינג: סיטרואן חזקה, פתוחה ומפוארת

היא קטנה, מפוארת, זריזה ויש לה גם תקרה משתפלת. סיטרואן חושפת את ה-DS3 רייסינג קונספט לקראת הבכורה בפרנקפורט. צעצוע לשעות הפנאי

סיטרואן ממשיכה לחזק את קו ה-DS פרמיום ומציגה במסגרת פסטיבל גודווד, חודשיים לפני פתיחת תערוכת הרכב בגרמניה, את הקבריו רייסינג לסדרת היוקרה הקומפקטית. ה-DS3 קבריו רייסינג תהיה בשלב זה לגרסה הפתוחה החזקה ביותר בקרב המכוניות הקטנות של המותג הצרפתי לצד המרכב הסגור הלוהט, וכן תשלים את גרסת הקבריו הרגילה בה נהגנו בהשקתה באירופה לאחרונה.

הכוח מגיע ממנוע ה-THP שפותח בשיתוף ב.מ.וו ומשרת שלל גרסאות, בהם ה-RC-Z וכן תחוב בחזיתה של מיני קופר S. היחידה מפיקה מנפח של 1.6 ל' 202 כ"ס ומאיצה את הפתוחה השובבה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ועד 210 קמ"ש מרביים, דרך תיבת הילוכים ידנית לה 6 מהירויות. המכונית פותחה תחת פיקוח קבוצת הראלי של סבסטין לואב, כך שהיא מסוגלת לספק ביצועים חמים במיוחד למי שממהר לקטלג אותה כאביזר אופנתי נטו.

המילה קונספט, שעדיין דבוקה לה לתגית, תוסר במהלך ספטמבר כשהיא תזכה לבכורה רשמית בתערוכת פרנקפורט כאמור. סיטרואן תפרה לה מלתחה סופר קרבית עם הרבה רכיבים תוקפניים מבחוץ (חישוקים גדולים, צמיגים גדולים וערכת פליטה) ואביזרי פנים בלעדיים: מושבי נהג ונוסע חובקים, דיפוני עור עם כיתובי המותג ואפילו ייצרה מושב תינוק תחת כותר הסדרה.

צריך להדגיש כי מערכת הפשלת התקרה ב-DS3 קבריו איננה רגילה כמו כל מכונית קבריולה. הקורות והחלונות נשארים במקום, ורק יריעת הבד מעל הראשים נעה לכוון קורות C. סיטרואן טוענת שהשינוי המבני מוסיף כ-20 קילוגרמים למשקלה וניתן לפתוח או לסגור את הגג במהירות של עד 130 קמ"ש.

המחירים ל-DS3 רייסינג קבריו יעמוד על כ-24 אלף יורו (120 אלף שקלים לפני מס) כשהיא תצא לכבישים בסתיו הקרוב. עם 202 כ"ס, ועל אף ההבדלים במידות, היא עשויה לאתגר אפילו את הגולף GTI קבריולה החדשה.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully