וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פייטון תמציא עצמה מחדש?

פולקסווגן לא מוותרת על מכונית דגל ותציג קונספט חדש לפייטון בתערוכת הרכב בארה"ב בשנה הבאה. "יצרן בסדר גודל של פולקסווגן, חייב מכונית שתייצג אותו"

על אף איכויותיה הרבות, לצד המחלוקות כמובן, הפייטון המרשימה היא כנראה אחד הפלופים המסחריים הגדולים ביותר של פולקסווגן בשנים האחרונות. זה לא מנע מהקונצרן לנסות להצעירה מידי כמה זמן, אבל אחרי מספר פעמים נדמה היה שנסתם הגולל על ההרפתקה המפוארת והחברה תתמקד בדגמי הליבה, כמו הפאסאט, גולף או הג'טה. אלא שכעת, שוב היא חוזרת לכותרות ואולי כדי להשאר כספינת הדגל של המותג.

בניגוד לדורות הקודמים, פולקסווגן מדברים על הפייטון במונחים קובעי סטנדרטים, וכאלה שגם יקבעו היררכיה ברורה יותר בקרב החטיבות המרכזיות ואף ייאפינו את המשך דרכה - כולל בכורה של קונספט חדש בתערוכת הרכב בארה"ב בינואר הקרוב.

"מותג בסדר גודלו של פולקסווגן צריך מכונית פאר ייצוגית שתקרין את יכולותיו", כך אמר לאחרונה ל'בלומברג' מנכ"ל פולקסווגן מרטין ווינטרקון. ווינטרקון מתייחס בדבריו להכנסות הדלות מארה"ב, שם חווה האטה כללית, שכן נרשמה ירידה של 35% ביחס לתחזיות המוקדמות על פיהן תמסור 800 אלף כלי רכב באמריקה עד שנת 2018.

מטבע הדברים, מכונית במימדיה של הפייטון ונוכח עלותה הגבוהה, אינה באה לשמש כצינור הזנה לקופה של פולקסווגן. אולם, ווינטרקון מאמין שהמיתוג יעשה את העבודה ורכב מפואר ימשוך קונים אל אולמות המכירה, בהם יהיו בעתיד הלא רחוק דגמים כמו הטוארג החדש והקרוסבלו קונספט בעל שלוש השורות.

טכנית, הפייטון תבוסס על שלדת אודי A8 ותורכב חלקית מהרבה חומרי אלומיניום כדי להפחית כמה שיותר ממשקלה. היא גם תהיה ארוכה יותר מהדגמים הוותיקים ותתייצב על בסיס גלגלים של כ-2.98 מ' בגרסאות הקצרות. בעבר, צוידה במנועים שונים, החל מ-3.2 ל', עבור ל-4.2 ל' ו-6.0 ל' W12, אך סביר שגרסה מודרנית של הפייטון תשלב מנוע היברידי גמיש וחסכוני. בכל זאת, צריך גם למכור כמה חתיכות כאלה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully