וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק פיג'ו 208 GTI

ההוט האץ' החמה פיג'ו 208 GTI יוצאת לדרכה בישראל מצוידת במנוע 1.6 ל' טורבו ותיבת הילוכים ידנית. המחירים, החל מ-160 אלף שקלים

למי שפספס את שלטי החוצות והפרסומות בטלווזיה, פיג'ו 208 GTI נחתה לאחרונה בישראל - ושיווקה הסדיר מתחיל כעת. יבואנית המותג הצרפתי 'דוד לובינסקי' החלה במכירת הספורטיבית הקומפקטית בימים אלה כשמולה התייצבה אמש רנו קליאו ספורט RS, מתחרתה הישירה.

כמו הקליאו, לפיג'ו מנוע 1.6 ל' מוגדש טורבו, אך החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית לה שש מהירויות לעומת הדאבל קלאץ' של רנו. התפוקה המרבית ממנוע ה-THP של ב.מ.וו וקונצרן PSA עומדת על 200 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 28 קג"מ המושגים מתחום של 1,700 סל"ד. מעמידה, מאיצה ה-208 GTI ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות ועד 216 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק (יצרן) בנסיעה בינעירונית היא כ-16 ק"מ לליטר.

ה-208 GTI תוצע בישראל ברמת אבזור אחת, גבוהה, עם כל הסממנים הספורטיביים האופיינים לשושלת הסדרה. בצד החיצוני היא מעוטרת בחישוקי סגסוגת ייחודיים בקוטר 17 אינטש, לוגואים על דופן הקורה האחורית כמו ב-205 המיתולוגית, פסי כרום מסביב לחלונות, צינור מפלט כפול ועוד.

בתא הנוסעים של ה-GTI לא מעט תוספות ביחס לדגם סטנדרטי. זה מתחיל עם מושבי ספורט חובקים, גלגל הגה ספורטיבי, חיישני גשם, דוושות מוכספות, ידית הילוכים בציפוי עור, דיפונים אדומים ומסך בידור מרכזי בקוטר 7 אינטש עם תפריטי מידע לכל המערכות. בנוסף, קיימת כניסת USB, בקרת בלוטות' לטלפון, תא כפפות מקורר וערכת בטיחות מלאה עם 6 כריות אוויר ושלל בקרות יציבות, אחיזה ובלימה.

בשלב מאוחר יותר, תשווק היבואנית את ה-208 GTI גם בגרסה מהודרת יותר לה גג פנורמי גדול, אך מחירה טרם נקבע. הדגם הנוכחי יימכר בישראל בתמורה ל-160 אלף שקלים.

נהיגה ראשונה: פיג'ו 208 GTI החדשה
עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

השקת פיג'ו 208 GTI. ניר בן טובים
השקת פיג'ו 208 GTI/ניר בן טובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully