וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים בחרו: פורד פיאסטה מכונית השנה

פורד פיאסטה המחודשת עם מנוע 1 ליטר טורבו נבחרה למכונית השנה בקרב המין היפה. הקדימה את אודי, פורשה וריינג' רובר כדי לזכות בתואר החגיגי

פורד פיאסטה 1.0 ל' אקובוסט היא מכונית השנה 2013 בקרב הנשים, כך הוכרז היום (רביעי) בבריטניה. הסופר מיני הבריטית גרפה את מרב קולות חבר השופטות כדי לכבוש את המקום הראשון לפני פורשה בוקסטר S, אודי אולרואד וריינג' רובר איווק. זהו תואר שני בו זוכה פורד ב-2013, אחרי שקטפה גם את פרס "מנוע השנה" זו הפעם השנייה ברציפות בשנתיים האחרונות.

הפיאסטה נבחנה על ידי 18 שופטות ועל פי מספר קריטריונים חשובים, בהם עיצוב, איכות, ביצועים, ידידותיות למשתמש ולילדים, טביעת רגל סביבתית, סקס אפיל, יכולת אחסון וצריכת דלק. היא מצוידת ביחידה נמרצת וקומפקטית המפיקה ממנוע זעיר 125 כ"ס ונתון פליטת דו תחמוצת הפחמן הינו רק 99 גק"מ. צריכת הדלק המשולבת היא כ-20 ק"מ לליטר.

ברשימת המועמדות לזכייה, היו מכוניות מכל קבוצה, בהן מאזדה 6, פולקסווגן גולף דור 7, לקסוס GS, טויוטה GT86, יגואר F טייפ, מאזדה CX-5, יונדאי i30 ועוד. אולם, הפיאסטה כבשה את הנשים בזכות הופעתה החיצונית, החסכון וקלות הנהיגה בה, כך לדברי אחת השופטות בתחרות. "לפיאסטה יש נוכחות בכביש, כשמחברים את זה למנוע הנהדר שלה, היא ממש כמו "פוקט רוקט" על גלגלים".

בכירת השופטות, סנדי מאייר מניו זילנד, טוענת שהפיאסטה הייתה מועמדת בטוחה עוד בתחילת הדרך: "היא פשוט קולעת לטעם הנשי בכל הרמות וכן, המנוע הצנום שלה הוא נכס גדול לנהג וגם לחברה מסתבר".

בישראל, משווקת הפיאסטה המחודשת עם מנועי בנזין בסיסיים בנפח 1.2 ל' (82 כ"ס) עם תיבה ידנית או 1.6 ל' (105 כ"ס) בחיבור אל תיבת הילוכים כפולת מצמדים. בשלב זה, אין כוונה לייבא ארצה את מנועי האקובוסט הקטנים.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully