וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה RS: עגלת תינוקות חורכת אספלט

סקודה מקדמת את השקת אוקטביה RS החדשה עם עגלת תינוקות קיצונית נעולה על חישוקי 20 אינטש, מתלים הידרואליים ובלמי ספורט. כך תרגיש גבר גבר בכל שיטוט בשדרה

אתר יצרן

צילום: יצרן

גימיקים הם חלק בלתי נפרד משיווק מוצר חשוב, וכאשר מדובר במכונית ספורט - אין גבולות לרעיונות. סקודה אוקטביה RS החדשה שנחשפה לפני חודשיים, היא המשפחתית החזקה ביותר של המותג בשנים האחרונות, ולכן היא גם חייבת צעצוע נלווה שיתאר את תכונותיה וישדר לבעל הבית תחושת כוחניות מוגזמת. קבלו את עגלת הילדים, "מגה מאן RS".

עגלת הזאטוטים הענקית הזו היא פרי המצאתם של מעצבי סקודה בריטניה, קבוצה של מתכנני רכב מיומנים שכנראה מצאו כמה ימים פנויים לעסוק בחלומות משונים. כפי שצוין, הם מכנים אותה "מגה מאן פראם", והיא משקפת את כל היכולות של האוקטביה RS כפי שחזו אותה אם הייתה מתורגמת לעגלת תינוקות.

העיצוב הגיע, בחלקו, ממשובים שנאספו מ-1,000 אבות טריים בבריטניה. הם השתתפו בסקר שנערך על ידי סקודה העולמית שיצא לגלות מה יגרום להם לצאת לסיבוב בשכונה עם עגלת התינוק בתדירות גבוהה יותר. מתוך הנתונים, עולה כי 76% היו מטיילים הרבה יותר אם העגלה הייתה "מגניבה". את התוצאה, אתם יכולים לראות.

רשימת הרכיבים של העגלה הזו פשוט עושה חשק לחפש בה את חריץ ההנעה: חישוקי 20 אינטש, מראות צד, בלמי ספורט, נורות דרך קדמיות, מתלים הידראולים, צמיגים גדולים, קאליפרים מוגדלים, מוט אחיזה מיוחד לכפות הידיים וריפודי ספורט בכיתובי RS.

תג מחיר רשמי אין לעגלה הקיצונית, שכן היא פותחה בלעדית עבור השתתפות בסרטון שהופק למען קידום מכירות הדגם הספורטיבי של האוקטביה. חבל, זו הייתה יכולה להיות העגלה הכי מדליקה בשכונה.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully