וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי רומזת על מתחרה לניסאן ג'וק

סוזוקי מציגה קדימון לרכב פנאי קומפקטי שיתחרה בניסאן ג'וק ודומיו, ומאפשר הצצה מעורפלת אל עתיד שפת העיצוב החדשה של המותג היפני

סוזוקי תחשוף בתערוכת פרנקפורט רכב פנאי חדש שיתברג בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים. הוא יתייצב בזירה התופחת מול ניסאן ג'וק, רנו קאפטצ'ור, פיג'ו 2008, שברולט טראקס (השקה בחודש הבא) והתאומה אופל מוקה. סוזוקי גם תחנוך באמצעותו חלק מהמרכיבים של שפת העיצוב הבאה של המותג היפני לשלוש השנים הקרובות.

הקרוסאובר הרעיוני, ה-Iv-4, יוצג במרכב חמש דלתות קלאסי של סוזוקי עם מרווח גחון של כ-19 ס"מ לכל היותר, עטוף בהופעה חיצונית המזוהה בלעדית עם סדרות הבית. החברה התאימה לו את השבכה המסורתית עם מרכוז הלוגו הגדול, בצידיה בתי תאורה שמזכירים קלות את הויטארה הוותיק, והשתילה פגוש גדול בחזית מחובר עם יחידות ערפל.

סוזוקי קרוסאובר קונספט. אתר יצרן
סוזוקי קרוסאובר קונספט/אתר יצרן

כפי שנהוג בקבוצה, הקרוסאוברים הקומפקטיים אינם אלא סופר מיני מוגבהים, אבל סוזוקי ככל הנראה תנסה להפנות את הדגם החדש לשטח עם יותר יכולת עבירות והנעה כפולה. סביר שהיא לא תמצא בגרסאות בסיס, אך נוכח ההיסטוריה של המותג מותר לקוות שזו תהיה נוכחת בדגמים הבכירים. לגביי יחידות הנעה, סוזוקי לא מפרסמת שום מידע בשלב זה.

השקת הדגם תעשה באירופה במהלך 2015. במסגרת התחדשות השורות, סוזוקי תזניק עוד חמש-שש מכוניות מודרניות, בהן גם מחליפות לסוזוקי אלטו, ספלאש וסוויפט. רכב הפנאי אס-קרוס ייצא לכבישים בסתיו כדי לפגוש את ניסאן קשקאי במתחם הקניות הקרוב לביתכם.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully