וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן טראנו חוזר. יגיע לארץ?

ניסאן מחזירה את הטראנו לחיים על בסיס רכב הפנאי הרומני דא'ציה דאסטר. ישווק בהודו ויתחרה בדגמים גלובלים דוגמת פורד אקוספורט. אלינו כנראה לא יגיע בינתיים

זוכרים את ניסאן טראנו? רכב השטח שצעד בראש דירוג הקבוצה לצד מיצובישי פאג'רו בשנות ה-90? ובכן, הזרוע ההודית של המותג היפני עומדת להשיק ב-20 באוגוסט הקרוב גרסה חדשה של הטראנו המבוססת על דאצ'יה דאסטר, הקרוסאובר הרומני של רנו-ניסאן. השאלה היא, האם הוא ינדוד מעבר לגבולות המזרח הרחוק?

ניסאן הפיצה חלק מהקדימונים אודותיו לפני כחודש (כאן באיוריו הראשונים), אבל כעת משחררת עוד כמה פרטים חשובים ובראשם הסבתו לרכב פנאי קומפקטי, נטול כל יכולת שטח אמיתית (אם היה לכם ספק, הציצו בתמורות שחלו בניסאן פא'תפיינדר שגם הוא נפל קורבן לחובבי הקניונים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטראנו החדש יבוסס כאמור על הדגם הרומני של דא'ציה, איתו הוא יחלוק גם את המנועים. גרסאותיו תצוידנה במנועי בנזין ודיזל עם 105 ו-110 כ"ס בהתאמה, בחיבור אל תיבות ידניות. הנעה כפולה תוצע רק בגרסת הסולר הבכירה. גם גרסה אקולוגית עם 85 כ"ס תעמוד בשורותיו של הטראנו החדש.

כפי שניתן לראות, הטראנו 2014 פותח עם דמיון רב לפאת'פיינדר הגדול, אך כווץ מעט כדי לפתות לקוחות צעירים שמעוניינים ברכב פנאי קומפקטי ושימושי לערים ולמדרכות. תא הנוסעים יכיל סידור הושבה לחמישה, אך הבידול בין הרומני ליפני מסתכם רק בהופעתם החיצונית, שכן חלל הפנים, הנדסת האנוש ורמות האבזור הם העתק כמעט מושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברנו-ניסאן מודעים לקנבילזיציה שעלולה לפקוד אותם, אולם בכל זאת מקווים שהוא יזכה להצלחה בהודו, בעיקר נוכח הירידה החדה בכמות מכירותיו של הדאסטר בשנה האחרונה. החברה היפנית תעשה מאמץ לשווקו בתג מחיר תחרותי, כך שיכול לפגוש בעימות ישיר את פורד אקוספורט החדש.

ניסאן ייצרה את הטראנו המקורי בין השנים 1993 ל-2006. הוא שווק ב-3 ו-5 דלתות, קצר או ארוך, ועם מנועי בנזין 2.4 ל' ודיזל 2.7 ל' (125 כ"ס) בחיבור אל תיבות ידניות או אוטומטיות. את הטראנו החדש, לא נראה בישראל בעתיד הקרוב, אם בכלל.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully