וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאאב 9-3 חדשה עד סוף השנה

תחת בעלות חצי סינית תייצר החברה השוודית 9-3 חדשה שתושק בעיצומו של החורף הקרוב. הדגמים הבאים יהיו בלבד על טהרת החשמל

בכוחות מחודשים יוצאת בימים אלה סאאב משטח ההפקר אל עתיד בטוח יותר. אחרי שחוותה תקופה כלכלית קשה ופתלתלה במהלכה פשטה רגל ונרכשה על ידי NEVS, תאגיד כלי הרכב החשמליים בשוודיה (בשיתוף סין), היצרנית נפטרת מכל הצרות ותשיק מכוניות חדשות בראשן ה-9-3 החדשה, שתצא לאור כבר בחודשים הקרובים.

בימי פוסט המשבר, ולמרות האג'נדה הירוקה של NEVS, הדגם הראשון של סאאב יהיה בעל מנוע בנזין רגיל, כך שבמידה ויזכה להצליח תסלל הדרך לממן את הגרסה החשמלית החשובה לפני סוף העשור. לא הרבה מעבר לכך ידוע על ה-9-3 החדשה, אולם NEVS פרסמה כי מדובר במכונית חדשה, ללא שיתוף רכיבים מג'נרל מוטורס (האחראית הישיריה לכשלון המותג הסקנדינבי), לרבות החלפת פלטפורמה.

לא ברור בשלב זה גם מי יספק לסאאב את מנועי הבנזין ל' של ה-9-3 החדשה, אולם ישנם דיווחים כי ב.מ.וו תמכור לה מנועי THP בנפח 1.6 ל' טורבו עם תפוקה מרבית של 156 כ"ס או 200 כ"ס (כמו ב-RCZ או 208 GTI) בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות.

את הסאאב סטיישן החשמלית (בתמונה), לא תייצר החברה שכן מדובר בדגם קודם ומיושן במונחים של ימינו. עם זאת, סביר שבהתאם לביקוש באירופה היא תשווק מרכב שימושי יותר ואולי גם רכב פנאי היברידי. פרטים מוצקים יותר ייחשפו כבר בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

עוד הרבה על סאאב בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סאאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully