וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי מהסרטים: שאטל "אנדרס גיים"

אודי תחשוף את השאטל קונספט במסגרת סרט מדע בדיוני חדש בשם ENDERS GAME. עשויה להגיע לייצור אם ההסבה מהאקרנים תתאים להתכנות המותג

מכוניות מעופפות מעל נתיבי איילון עדיין אין במציאות, אבל אם תבדקו את הטכנולוגיות המהפכניות שישנן כיום בשטח, תגלו מנגנונים עם יכולת ניהוג עצמאית, בלימה אוטומטית, חיישני ראיית לילה, רדארים, שיוט אדפטיבי ומה לא. בקיצור, מדע בדיוני במכוניות הוא כבר לא כזה בדיוני, וכפי שאודי הדגימה בעבר עם ה-R8, אפשר לעשות קפיצה מהירה ממסך הקולנוע אל הכביש בפרק זמן קצר.

למי שאינו בקי בעולם הקולנוע, נזכיר כי בשנת 2004 חשפה אודי בסרט i ROBOT בכיכובו של וויל סמית', את מכונית הראווה RSQ קונספט, ממנה גילפה לבסוף את מכונית הספורט המוכשרת R8, משהו כמו 3 שנים לאחר מכן. השנה, עומדת אודי לככב בעוד סרט מדע בדיוני בשם ENDERS GAME, המבוסס על רומן מתוך הז'אנר שנכתב ב-1985 על ידי אורסון סקוט שבעלילתו מגויסים ילדים לצבא על מנת להלחם בפלישת חייזרים.

אודי קוואטרו שאטל קונספט (Enders game). אתר יצרן
אודי קוואטרו שאטל קונספט (Enders game)/אתר יצרן

כמו ה-RSQ, הצדודית של האודי שאטל היא ארוכה ונמתחת כמעט ללא הפרעות מקצה אחד לשני, כאשר בתי הגלגלים מכילים צמיגים "שקועים" ומכונסים כדי להעניק לה את המראה המרחף. אודי טוענת שהשרטוט על המחשב דרש הסתכלות קדימה ולא אחורה (כפי שהיה בסרט הקודם), וכי מקורות נלקחו מקונספטים עכשוויים כמו הקוואטרו.

"לתכנן את האודי קוואטרו שאטל דומה לתפירת חליפה בהזמנה אישית", כך מסביר המעצב הראשי פרנק רימלי. אנחנו בעצם מקרינים את פילוספיית הסגנון של אודי אל עולם בדיוני, אבל השורשים נטועים בקרקע מציאותית". האם היא תגיע לייצור כמכונית סאלון-ספורט חדשה? לאור ההיסטוריה, הסיכויים לכך גבוהים.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

אודי קוואטרו שאטל קונספט (Enders game). אתר יצרן
אודי קוואטרו שאטל קונספט (Enders game)/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully