וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה העסקה לרכישת יבואנית סובארו

היקף הרכישה מוערך ב-200 מיליון שקלים. סמל"ת תמחוק גם את חובותיה של יפנאוטו לציבור בעלי אגרות החוב. אורי להב: "סובארו נחשב בעבר לאחד ממותגי הרכב המובילים בישראל"

עכשיו זה רשמי: קבוצת יפנואטו, המחזיקה במותג סובארו עוברת לבעלות סמל"ת, כך על פי הודעה שהוציאה היום בעלת הבית החדשה. על פי נוסח ההסכם, סמל"ת (סוכנות מכוניות למזרח התיכון) בבעלות מיכאל לוי, רכשה את יפנואטו בהיקף של 200 מיליון שקלים וכן תמחק את חובותיה לבעלי אג"ח הנאמדים ביותר מ-100 מיליון שקלים.

יבואנית פיאט, לנצ'יה, אלפא רומיאו ואבארת', מוסרת כי 95% מיפנאוטו יהיו בשליטתה ואילו ה-5% הנוספים בידי שמעון ברזילי המחזיק בסוכנות בירושלים, עם אופציה להגדיל החזקתו עד 30%. ?אני מאוד שמח שהחברה יוצאת לדרך חדשה עם מותג חזק ואהוב ומשוכנע שהשותפות החדשה תוביל את סובארו להישגים מצוינים", כך ברזילי.

בסמל"ת רואים בעסקה זו הזדמנות להחזיר את סובארו לימים טובים יותר, במיוחד נוכח התחרות הקשה מכל היריבות ברחוב המסגר. בשנה האחרונה השיקה בארץ מספר מכוניות, בהן האימפרזה, פורסטר וה-XV החדשות. "מטרת קבוצת סמל"ת להתרחב ולצמוח. סובארו נחשב בעבר לאחד ממותגי הרכב המובילים בישראל ואנו שואפים להחזירו למקום זה ואף יותר מכך" כך אורי להב.

לדבריו הוסיף גם מנכ"ל יפנואטו אורן חסון: אני שמח ומברך על השלמת העסקה. מותג סובארו נמצא בתהליך צמיחה מתחילת שנת 2013 ועם רכישת השליטה בידי חברת סמל"ת, אני משוכנע כי נחזיר עטרה ליושנה" .

סובארו אימפרזה החדשה במבחן דרכים
עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully