וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל

הדור השביעי של פולקסווגן גולף GTI יחל את דרכו השבוע בישראל עם שלוש וחמש דלתות, מנוע טורבו בנזין, תיבת DSG ורמת אבזור אחת. המחירים, החל מ-222 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום: יצרן

ימים ספורים לאחר שנחשפה פולקסווגן גולף R החדשה, הגרסה הסופר קרבית של פולקסווגן גולף, אנו מקבלים בישראל את הדור השביעי של גולף GTI, כך הודיעה אמש יבואנית המותג 'צמפיון מוטורס'. הקומפקטית החמה מבית הקונצרן הגרמני תשווק בארץ עם מרכבי שלוש וחמש דלתות, מנוע 2.0 ל' טורבו, תיבת הילוכים רובוטית וערכת אבזור ספורטיבת כנהוג בשושלת המיתולוגית.

הדגם החדש מבוסס, כמו מרבית דגמי הקונצרן על פלטפורמת ה-MQB המודולוארית. לפיכך, מידותיה צמחו כמעט בכל הסעיפים כאשר אורכה כעת הינו 4.26 מ', רוחבה 1.79 מ' וגובהה קוצץ מעט ל-1.44 מ'. בסיס הגלגלים מציע כעת תוספת של כמה סנטימטרים ומתייצב על 2.63 מ' ותא המטען מציע נפח של 380 ל'.

ה-GTI תמכר כאמור עם מרכב 3 או 5 דלתות, ובחזיתה מנוע 2.0 ל' טורבו מחובר לתיבת הילוכים DSG עם 6 מהירויות ותפעול מנופים מגלגל ההגה. התפוקה מיחידה זו עומדת על 220 כ"ס ב-6,000 סל"ד (תוספת של 10 כ"ס לעומת הדור השישי) ומומנט של 35.4 קג"מ מושגים ב-1,500 סל"ד. את המיאוץ ל-100 קמ"ש תסיים ה-GTI החדשה בתום 6.5 שניות ותמשיך עד מהירות מרבית של 244 קמ"ש.

צריכת הדלק על פי היצרן עומדת על 12.2 ק"מ לליטר בעיר ועד 15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת - זהו קיזוז של כ-15% בתצרוכת הדלק לעומת הדור הקודם (2009), בין היתר בשל שימוש במנגנון 'עצור וסע' ומערכת הזרקה משופרת. זאת ועוד, לגולף GTI מערכת מתלים קלה וממוקדת יותר מהדגם היוצא, היגוי חד יותר, דפרנציאל XDS משופר, בקרת יציבות משודרגת (פחות מתערבת בנעשה) וצמיגי 245/25 על חישוקי 17 אינטש.

בחלל הפנים מושבי ספורט ייעודיים בריפוד משובץ כפי שמקובל בדגמי ה-GTI של השנים האחרונות, ולצד אלו אביזרים רבים: הנעה ללא מפתח, בלוטות' מקורי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, בקרת שיוט, שקעי USB ו-AUX, מחשב דרך, משענת יד, בקרת אקלים מפוצלת ו-7 כריות אוויר (5 כוכבי ריסוק אירופיים).

קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן: "ה-GTI החדשה הנוחתת בימים אלו בישראל מציעה חבילה משולבת של דינמיות, חווית נהיגה מהמשובחות שיש לצד האיכויות והחוזקות של הגולף בסגמנט המכוניות הקומפקטיות. הדור השביעי חוזר למקורות ומציעHot hatch אמיתי שמחזיר עטרה ליושנה. עם מנוע חזק יותר מאי פעם, מערכת מתלים משופרת וקלה יותר, ושלל מערכות אלקטרוניות חכמות הדור השביעי של מי שהמציאה את הקטגוריה שוב קובע את הרף בסגמנט".

המחירים לפולקסווגן גולף GTI החדשה:

3 דלתות: 222 אלף שקלים
5 דלתות: 227 אלף שקלים

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully