וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי Q30, חטובה ומפוארת

לא בדיוק קרוסאובר, לא קופה וגם לא האצ'בק. אינפיניטי Q30 קונספט רוצה לפרוס שמיכה גדולה ולפתות את המנהל הצעיר לנטוש את הקהילה הגרמנית. תמונה ראשונה ורשמית נחשפת

אחרי האיור שנחשף לפני כחודש, משחררת אינפיניטי תמונה רשמית של הגרסה הקומפקטית הראשונה שלה, ה-Q30 קונספט, מעט לפני הבכורה בתערוכת הרכב בפרנקפורט. עתה כשהלוט הוסר מעל הדמות הציורית, מאשרים בכירי ניסאן (בעלת הבית) כי האינפיניטי Q30 אכן תתמודד מול הגרמניות הוותיקות, אולם תעשה זאת בשתי קטגוריות שונות: רכבי פנאי קטנים (Q3) וקבוצת הפרמיום הקומפקטית (מרצדס A קלאס).

ה-Q30 קונספט עשויה להיות מבוססת על פלטפורמה משותפת למרצדס, ה-MFA, כך שהיא תהיה קרובה גנטית למרצדס A קלאס, B קלאס וה-CLA, אם כי סביר שאינפיניטי לא תוותר על הנעה אחורית כל כך בקלות. את העוצמה היא תקבל ככל הנראה ממנועים של דיימלר, כאשר החטיבה העיקרית לאירופה תהיה ה-2.0 ל' טורבו לה תפוקה של כ-210 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית.

אינפיניטי קיו 30. אתר יצרן
אינפיניטי קיו 30/אתר יצרן

מעצבי ניסאן מספרים על "שפת עיצוב חדשה", אבל בעיקר מייחסים חשיבות ליכולת של המכונית לנהל מאבקים מול המתחרים הישירים בין אלה מקבוצת רכבי הפנאי או הקומפקטיות המפוארות כאמור. "המכונית מיועדת לנהגים שרוצים לצאת מהשגרה וחפצים באלטרנטיבה למכונית פרמיום קומפקטית רגילה", כך החברה. עוד הם מוסיפים כי "שילוב בין מכונית קופה לקרוסאובר תעורר בקרב הלקוחות עניין גדול".

ניסאן תייצר את ה-Q30 במפעל הבריטי בסנדרלנד לצידן של הקשקאי והג'וק, עם השקה רשמית לקראת שנת 2015. הפרטים המלאים ייחשפו במהלך ספטמבר. חשוב להוסיף, כי עבור אינפיניטי מדובר במכונית אסטרטגית מן המעלה הראשונה, ויחד עם ה-Q50 החדשה היא תגדיל את הכנסותיה באירופה באופן משמעותי.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully