וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי הקימה מתחם מבחנים בנורבורגרינג

יונדאי חנכה מתחם פיתוח ומחקר למכוניות פרטיות במסלול המירוצים נורבורגרינג בגרמניה. הקוריאנים מעלים הילוך במאבק על יבשת אירופה

במטרה לערער את צמרת המותגים באירופה, ולשפר עמדות, יונדאי פתחה בסוף השבוע האחרון את מטה הניסויים החדש שלה על מסלול הנורבוגרינג הגרמני ("הגיהנום הירוק"), מעוזם של חובבי הרכב והחצר האחורית של הגרמנים. בפיתוחו הושקעו למעלה מ-6.6 מיליון יורו והוא ישמש את החברה למגוון פעילויות בענף המוטורי, בראשן טכנולוגיה מתקדמת ועממית וספורט מוטורי.

השטח שרכשה יונדאי לצורך הפעלת המיזם, היקפו כ-40 דונם ונדרשו כ-15 חודשי פעילות כדי לסיים את הרכבתו. זהו המתקן השני של יונדאי בגרמניה לצד המרכז הטכני ברוסלהיים שהפך לאחד המתקנים החשובים ביותר שלה באירופה בעשור האחרון.

לדברי יונדאי, המתחם ערוך לבצע ניסויים בקצב מזורז: המכוניות תוכלנה לנסוע על המסלול למעלה מ-480 הקפות, או כ-260 אלף קילומטרים על פני תקופה של 6 שבועות בתנאים יבשים ורטובים.

אלן ראשפורד, סגן נשיא ביונדאי אירופה: "הנורבורגרינג הוא אתגר יוצא דופן לכל רכב, ולכן זהו המקום המושלם עבורנו להקים מתקן ניסוי. זהו המשך טבעי למתקן ברוסלהיים והוא יאפשר לנו לבחון את המכוניות של יונדאי בצורה אינטינסיבית יותר". עוד הוא מציין, כי השימוש במסלול ישדרג את המותג באירופה. "נבחנה בנורבורגרינג" היא תווית מושכת, כך הוא מסביר.

בימים הקרובים ישלים יונדאי, קונצרן הרכב הרביעי בגודלו בעולם, את כל ההכנות האחרונות לקראת תחילת הנסיעות על המסלול, והוא יחבור אל יצרניות כמו יגואר וב.מ.וו בין היתר להן כבר בסיסי ניסוי במקום.

מסלול הנורבוגרינג נודע בעולם כתחרותי וחסר פשרות, ועל כן היצרניות מגיעות אליו כדי לבחון את כלי הרכב שפותחו עד למגבלות המטעפת. הוא כולל 73 פניות - 33 שמאליות ו-40 ימניות ואורכו הכולל הוא כ-12.8 מייל, שהם כ-20 קילומטרים. בשנים האחרונות הוא שרוי במצוקה כלכלית, אך באירופה מעריכים שיימצא לו רוכש שימשיך לתחזק ולהפעילו בצורה מסודרת.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully