וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן:"לא יהיו מנועי בנזין בלי טורבו"

פולקסווגן מאשרת: במהלך השנים הקרובות יחליפו מנועי טורבו בנזין את יחידות הכוח האטמוספריות האחרונות במשפחה. "נשארו לנו מעט כאלו - וזה הסוף"

מנועי בנזין אטמוספרים עומדים להיות נחלת ההיסטוריה, לפחות בקרב קונצרן פולקסווגן. על פי בכירי החברה, תוך 3 עד 4 שנים לא ישארו מנועי בנזין נטולי מגדש טורבו בשורות המשפחה, שכן יחידות ה-TSI, וה-TFSI השתלטו על סדרות הבית והחטיבות המרכזיות (אודי, סיאט, סקודה וכו').

"אתה חייב מנוע טורבו בימינו", כך אומר סגן נשיא פיתוח טכנולוגיות מארק טרן ל'דטרויט ניוז'. "נשאר לנו רק מנוע אטמוספרי אחד בחברה, וכאשר נגיע לדור הבא של המכוניות זה יהיה הסוף שלו, הוא יוחלף במנוע טורבו. אז כן, משהו כמו שלוש-ארבע שנים זו תחזית ריאלית".

המנוע אליו מתייחס טרן משרת את פולקסווגן פאסאט CC ונמצא גם בטוארג החדש. מדובר על חטיבת כוח בנפח 3.6 ל' ששה צילינדרים שתחבור אל עוד יחידה שיוצאת לגמלאות, ה-2.5 ל' חמישה צילינדרים שאת מקומה תירש יחידת ה-1.8 ל' טורבו.

המעבר של התעשייה למנועי טורבו הוא חלק ממגמה הולכת וגדלה בשל תקנות זיהום ועליית מחירי הדלק. פולקסווגן, על אף שהייתה פורצת דרך בתחומי מנועים קטני נפח מוגדשים, נמצאת בתחרות מול פורד (אקובוסט), רנו (TCe) ועוד. אפילו מותגי על דוגמת פרארי, נאלצו לוותר על סימני ההיכר ולעבור להגדשת טורבו, כך שאין יותר פרות קדושות.

כל מה שרציתם לדעת על מנועי טורבו

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully