וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סוזוקי קרוסאובר החדש

רכב הפנאי של סוזוקי מצויד במנוע 1.6 ל' ותיבת הילוכים רציפה. יימכר בישראל בהנעה כפולה או קדמית ומספר רמות אבזור. המחירים, החל מ-110 אלף שקלים

אחרי תקופת המתנה קלה, מתייצב רכב חדש בשורותיה של חברת סוזוקי בישראל. היבואנית 'מכשירי תנועה' החלה לשווק בימים אלה את רכב הפנאי החדש בהיצע המכונה בפשטות: קרוסאובר. זה יתחרה מול דגמים כגון ניסאן קשקאי אך ישלב כאופציה גם הנעה כפולה מתקדמת בגרסה הבכירה ביותר.

סוזוקי הציגה קונספט של הדגם בפריס, ואת הקרוסאובר בתערוכת ז'נבה כ-S קרוס. בו בעת, היא גם הכריזה ששיתוף הפעולה עם פיאט הגיע לקיצו, שכן הסדיצ'י שחלק עם היפנית פלטפורמה עובר לפלטפורמה של ג'יפ ואת מקומו תירש פיאט 500X.

בעקבות השינויים שחלו מסביב, החליטו בסוזוקי לאמץ גישה קצת יותר בוגרת, ולכן הקרוסאובר מתהדר במידות שמכוונות אותו ישירות לקבוצת הפנאי המשפחתית. מידותיו מספרות על אורך של 4.3 מ', רוחבו 1.77 מ' וגובהו כ-1.56 מ'. בסיס הגלגלים מתייצב על 2.60 מ', כך שעבור נישת הקרוסאוברים הקומפקטיים (ניסאן ג'וק), סוזוקי תשלח למערכה את ה-IV4.

בתא הנוסעים סידור סטנדרטי לחמישה אנשים, אבל סוזוקי טוענת להשקעה גדולה בריווח המרחקים וגודל תא המטען. זה יציע נפח של 430 ל' ללא קיפול השורות, בעוד רמות האבזור נחלקות כמיטב המסורת לשתיים: GLX ו-GLS. אלה כוללות בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, כניסות USB, בלוטות', וערכת בטיחות מלאה עם 7 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ועוד.

בחזיתו של הקרוסאובר מותקן מנוע בנזין אטמוספרי (ללא טורבו): 1.6 ל' עם 120 כ"ס ו-16 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים רציפה עם 7 מהירויות קבועות מראש ופיקוד מגלגל ההגה. סוזוקי טוענת לצריכת דלק משולבת של כ-18 ק"מ לליטר. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך כ-11 שניות. בדגמי הנעה כפולה, מותקנת מערכת ה-ALLGRIP עם ארבעה מצבי אחיזה: אוטומטי, שלג, ספורט ונעילת דפרנציאל אלקטרונית.

צבי נטע, יו"ר מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי בישראל: "אילו היו מתכנני הרכב היפנים עורכים סקר לקוחות בישראל לפני שתכננו את הרכב, היו מגיעים בדיוק לתוצאה זו. יש להדגיש כי הסוזוקי קרוסאובר מהווה תוספת למשפחת הרכבים והדגמים הנמכרים בישראל ואינה תחליף לדגם ה – SX4 המוצלח. כך גם בשנה הבאה."

המחירים לסוזוקי קרוסאובר החדש בישראל:


דגם 2X4 ידני ברמת גימור GLS דרגת זיהום 4 במחיר 109,990שקלים

דגם אוטומט 2X4 ברמת גימור GLX דרגת זיהום 3 במחיר 119,990 שקלים
.
דגם 4X4 אוטומט ברמת גימור GLX דרגת זיהום 4 במחיר 139,990 שקלים.

ערן גולן, מנהל מותג סוזוקי בישראל, מעריך כי ניתן יהיה למכור כ-5,000 עותקים בשנה. עוד מוסיפים במכשירי תנועה, כי מתוך בדיקת שוק שנערכה לאחרונה, עולה כי בישראל נמכרות מידי שנה כ-80 אלף מכוניות, מהן רק 35 אלף למגזר הפרטי.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

סוזוקי קרוסאובר. אתר יצרן
סוזוקי קרוסאובר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully