וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו מנועי מיני קופר החדשים

הדור השלישי של הקופר הבריטית יזכה למנועי טורבו קטנים, חזקים וחסכוניים לקראת השקה רשמית בסוף השנה. בכורה בתערוכת לוס אנגל'ס

חברת מיני, בבעלות ב.מ.וו, הכריזה היום על סדרת המנועים החדשים שיכנסו לשירות המותג במהלך החודשים הבאים. על פי הודעת היצרנית, הקופר החדשה ואחיותיה לרבות מהדורות ה-JCW ג'ון קופר וורקס, תצוידנה במנועי בנזין ודיזל מוגדשי טורבו שחלקם כבר משרתים את ב.מ.וו סדרה 3 ויציגו שיפור בביצועים, צריכת הדלק והיחס כלפי הסביבה.

המיני החדשה, שהוצגה לפני כמה חודשים בגרסת VISION, תעלה לכבישים בתחילת שנת 2014. הגרסה הבסיסית ביותר תקבל מנוע בנפח 1.5 ל' טורבו שלושה צילינדרים עם כ-136 כ"ס ו-22 קג"מ, בעוד הקופר דיזל תקבל מנוע עם 116 כ"ס ו-27 קג"מ. הבכירה בהיצע, הקופר S, תאכסן בחזיתה מנוע 2.0 ל' טורבו עם הספק מרבי של 190 כ"ס ו-29 קג"מ, בעוד ג'ון קופר וורקס הקיצונית תכויל עם מנוע משודרג ל-223 כ"ס. לכל המנועים מנגנון 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת) לטובת חסכון בדלק, אם כי נתוני הצריכה והביצועים המלאים טרם פורסמו.

אל המיני הקטנה תחבר ב.מ.וו שתי תיבות רגילות: ידנית עם 6 הילוכים מכוילת בדומה לב.מ.וו M4, ותיבת הילוכים אוטומטית הנעזרת במיפוי לוויני כדי לסנכרן את העברת ההילוכים בהתאם לסוג הפנייה או העקומה - טכנולוגיה שמקורה במותג הפאר רולס רויס.

בנוסף לכך, מיני דאגה כמובן לטפל גם ביכולת הריסון והתנודות של המכונית. ברשימת התוספות החדשות, תהיה מערכת מתלים סלקטיבית עם בחירה בין מצב 'נוחות' ל'ספורט' למי שמבלה גם ב'ימי מסלול'. עוד ברשימה: בקרות בטיחות חדשות, מרכב חזק יותר, מרווחים משופרים לנוסעים ומערכות בידור ומידע קלות יותר להפעלה.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב

מיני ויז'ן. אתר יצרן
מיני ויז'ן/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully