וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של ב.מ.וו לאודי A3 סדאן

סדרה 1 סדאן תגיע במרכב 4 דלתות קלאסי עם הנעה קדמית ומנועי שלושה או ארבעה צילינדרים. מנכ"ל המותג: "חשיבות גדולה בעיקר לשווקי ארה"ב וסין"

במטרה להגדיל את אחיזתה בשווקי העולם הדומיננטים, ב.מ.וו נערכת למהלך טקטי חשוב. על פי דיווחים שונים בגרמניה, הודיע לאחרונה מנכ"ל ב.מ.וו נורברט ריית'ופר כי גרסת סדאן 4 דלתות "עממית" תתייצב בשורות משפחת סדרה 1 בשנת 2017.

עוד קודם לכן, יופיעו שני דגמים ראשונים המבוססים על פלטפורמת הנעה קדמית (UKL), בהם האקטיב טורר קונספט שיוצג במהלך השנה הבאה והדור השני של רכב הפנאי הקומפקטי ב.מ.וו X1. סדרה 1 סדאן תשלים למעשה את סדרה 3 כחלופה זולה יותר, ובעיקר תמצא תחרות מול אודי A3 סדאן ומרצדס CLA ששיווקן בעולם החל לפני כחצי שנה.

את המנועים תקבל סדרה 1 סדאן ישירות ממיני קופר החדשה. מדובר ביחידות כוח עם שלושה או ארבעה צילינדרים, ומנועים היברידיים בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות, וכן אופציה להנעה כפולה בגרסאות הבכירות. סדרה 1 הצ'בק החדשה תחנך אחרי סדרה 1 סדאן וגם היא, למרבה הצער, תהיה נטולת הנעה אחורית.

ה-NES, או entry level sedan, תורכב במספר מפעלים ברחבי העולם, בהם סין, ברזיל וגרמניה, כך שהפצתה תהיה יעילה יותר. "המכונית הזו תהיה עמוד תווך במותג - במיוחד בסין ובארה"ב, שם חלה עליה עקבית ברכישת מותגי פרמיום", כך בכיר בב.מ.וו ל'אוטניוז אירופה'.

פרטים נוספים ייחשפו לקראת תערוכת הרכב בז'נבה שתערך במרץ הקרוב. בינתיים, הבווארים חושבים גם על מיניוואן קומפקטי שיבוסס על סדרה 1.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully