וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית צוללת של 007 עשויה להפוך למציאות

מייסד טסלה רכש את המכונית צוללת של 007 מהסרט "המרגל שאהב אותי" ומתכנן להסב אותה לרכב אמפיבי שצולל תחת המים. "אני אגרום לחלום שלי להתגשם"

אלן מאסק, איש החזון מאחרי פיתוחים צרכניים כמו שירות התשלומים המקוון PAYPAL, חברת הרכב החשמלית טסלה מוטורס,מיזם התעבורה הגלקטי ספייס-X ובימים אלה שוקד על פיתוח צינור "אנושי" להובלת בני אדם בערים הגדולות במהירות שיא, חושף את הרעיון הבא שלו: מכונית-צוללת.

הדיווחים עלו השבוע לאחר שפורסם כי מאסק רכש את הלוטוס אספרי הצוללת של ג'יימס בונד 007 מהסרט "המרגל שאהב אותי". מאסק שילם בתמורה ללוטוס אספרי הלבנה שיוצרה ב-1976 קרוב למיליון דולר. מקורבים לו טענו שזה סכום מופרע לפזר עבור אביזר קולנועי שאינו מתפקד, אבל מסתמן שהיזם בן ה-42 כבר מכין את המעבדות כדי להפוך את הלוטוס למוצר עובד ותקין, צולל ואולי אפילו עם מערכת הנעה חשמלית.

"זה היה מדהים בשבילי. ילד קטן מדרום אפריקה שצופה בסרטי ג'יימס בונד לראות את 007, רוג'ר מור, לוחץ על מתג בלוטוס אספרי וצולל עימה מתחת למים", כך מתאר מאסק את חוויתיו כצופה צעיר ונלהב של הסוכן בשירות הוד מלכותה. "מצד שני, קצת התאכזבתי לגלות שהמכונית לא באמת יכולה להפוך לצוללת קרבית. אבל אני מתכוון להתקין בה מערכת חשמלית של טסלה וגם לגרום לתהליך הטרנספורמציה לעבוד על אמת", כך מציין.

האספרי של מאסק היא כמובן רק אחת מתוך כמה שיוצרו עבור הסרט והשתתפה במקטעים מסויימים. כדי לגרום לצופים להאמין שהלוטוס באמת שקועה תחת המים היא נגררה על ידי צוללן, איש פעלולים של צוות ההפקה שהוסתר היטב על ידי צוות הצילום.

מאסק טוען שלא מדובר בבשורה לחובבי המכוניות האמפיביות, לפחות לא בשלב הראשוני, שכן ראשית, הוא ינסה לגרום לה לפעול ללא תקלות מהותיות. בהתחשב ברזומה של האיש שנחשב בעיני רבים לטוני סטארק האמיתי ("איירון מאן"), הוא בהחלט מסוגל לעמוד מאחרי הבטחותיו.

עוד הרבה על לוטוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully