וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי רומזת על ג'ימני חדש?

סוזוקי מציגה שלושה דגמי קרוסאובר חדשים שיוצגו בתערוכת טוקיו בחודש הבא. האם אחד מהם יתעצב לג'ימני הבא?

רוח חדשה נושבת לאחרונה בסוזוקי. לא רק דגמים חשובים כמו ה-S קרוסאובר על גרסאותיו שהגיע לאחרונה לישראל עומדים בחוד החנית באירופה, נראה שגם למדינת המוצא ושלוחותיה הקרובות יעמדו מספר כלי רכב מעניינים. אז הנה, קצת לפני תערוכת טוקיו, סוזוקי משחררת מידע חלקי אודות 3 מהם, כשלכל אחד נגיעה לסגמנט אחר.

3 כלי הרכב נראים כמי שהומצאו לקבוצת "קיי" הזעירה, אבל על פי החברה ישנן תוכניות גלובאליות לפחות לאחד מהם. הדגם המעניין ביותר הוא הסוזוקי קרוס-הייקר, רכב פנאי קומפקטי שמידותיו הן כשל מכונית מיני. סוזוקי מתארת את הדגם כמעין הכלאה בין רכב עירוני לפנאי מכווץ, והוא נשען על פלטפורמה חדשה, מצויד במנוע 1.0 ל' שלושה צילינדרים עם כ-80 כ"ס ומשקלו רק 800 קילוגרמים. בסוזוקי מעריכים שזה יימכר במחצית השנייה של 2015.

הדגם השני נקרא X-לנדר, והוא מצויד בהנעה כפולה על פלטפורמת סוזוקי ג'ימני. לדברי החברה, מדובר ברכב שיתחרה בקבוצה של רנו קפצ'ור, ויתברג תחת ה-S קרוסאובר החדש. פיתוח נוסף עבור ה-X לנדר יגיע בדמות מערכת הנעה היברידית מבוססת מנוע בנזין 1.3 ל' ומנוע חשמלי. בשלב זה, מדובר ברכב ראווה בלבד.

הדגם השלישי מכונה האסטלר, וביחס לשניים האחרים הוא בהחלט נראה מחובר יותר למשפחת הקיי הקטנה וכנראה לא יימכר באירופה או בכלל מחוץ ליפן. המבנה הקופסתי אוצר מאחריו מידות שימושיות (כמו דהייטסו מטריה, למשל) וגם הוא יקבל מנועים קטנטנים שיסייעו לנהגים לשמור על צריכת דלק נמוכה וגמישות בנהיגה בין הסמטאות. יפן תראה אותו על כבישיה בסוף שנה הבאה.

סוזוקי תציג גם את ה-IV4 החדש שנחשף בפרנקפורט לצידם של הקונספטים החדשים, אם כי עבור הקהל המקומי, הוא יהיה קצת פחות רלוונטי. עדיין, ניתן לראות באמצעות רוב דגמי הראווה את לשון המעצבים לשנים הקרובות, ובמיוחד את הפרצוף המודרני של סוזוקי.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully