וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס תייצר קרוסאובר ספורטיבי

קונספט חדש של לקסוס עם מנוע טורבו עוצמתי מסגיר את כוונת החברה להפיק מכונית קומפקטית לוהטת ויוקרתית בסגמנט הפנאי. מתי היא תגיע לכבישים?

עושה רושם שבלקסוס נערכים להתרחבות משמעותית בשורות המותג. אחרי שחטיבת היוקרה של טויוטה הציגה לאחרונה מכונית קופה מפוארת, היא תשלח לתערוכת טוקיו גם מכונית קומפקטית במבנה קרוסאובר מסדרת הקונספטים LF, אבל עם בשורה אטרקטיבית תחת מכסה המנוע.

אם התמונות נראות לכם מוכרות, יש לכך סיבה טובה. ה-LF-NX הופיעה לפני כמה חודשים בתערוכת פרנקפורט כדגם תדמיתי, אבל הפעם מדובר בחיה שונה לחלוטין. מותר להמר שבאמצעות ה-LX ניתן לראות חלק מעיצובי העתיד של דגמי ה-RX, אבל כן רכב פנאי ספורטיבי של ממש שיתגבש למוצר אמיתי בתוך כמה שנים בודדות ויתחרה באודי Q5 בין היתר.

לקסוס ניסחה את הקונספט עם כל האלמנטים העיצוביים האחרונים של מכוניות החברה לרבות הגריל הטרפזי הבולעני שהפך לסימן ההיכר, בתי תאורה מלוכסנים עמוסי נורות LED, קשתות גלגלים מודגשות, קימורים מעל קו המותניים האחורי, חלון אחורי קטן ודפיוזר תחתון. בסיס הגלגלים יתייצב על 2.70 מ', ואורכו כ-4.64 מ'.

הכוח יעבור לכל הגלגלים, ובחזית יותקן בתחילה מנוע 2.0 ל' טורבו עם הספק מרבי של כ-200 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. בשלב מאוחר יותר, לקסוס תבחן יחידות הנעה נוספות, בהן מן הסתם היברידית עם בקרות נהיגה חשמליות לטווח קצר, ומסתמן שאולי אפילו מנוע שרירי יותר.

תא הנוסעים העתידני שיוצג בטוקיו כולל מושבי ספורט, תפירות איכותיות על דיפוני הפנים (שגם הם ברמה גבוהה כמובן), מסך TFT עם מגוון אופציות, גלגל הגה עם שליטה לכל וכל ארסנל הבטיחות שיש ללקסוס על המדפים.

לקסוס מדווחים שגרסת כניסה של ה-LF עשויה להגיע לאולמות כבר בסוף השנה הבאה עם מנוע 2.0 ל' טורבו מופחת כוח או היברידי. פרטים נוספים ייחשפו במסגרת תערוכת ז'נבה במרץ הקרוב.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully