וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימון: יגואר F טייפ קופה

הרודסטר הבריטית תזכה באחות קופה נאה במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס. התפוקה עד 490 כ"ס

יגואר הפיצה תמונה אחת, ממעוף הציפור, שמגלה קצת על גרסת הקופה של מכונית הרודסטר החדשה F טייפ. מכאן בכל אופן, אפשר לוראות שתהיה זו מהדורה עם גג-שמש שמכסה חלקית את פדחת הנוסעים וכפי שעולה מדיווחי היצרנית, היא תישא בחזיתה את כל סדרת המנועים מאחות הגדולה.

ביגואר אומרים שקיימת התלהבות גדולה בקרב חובבי המותג לאחר חשיפת ה-F טייפ, ולכן מצאו לנכון להגדיל את היצע הדגמים. "אנחנו מוצפים בחיבה מצד הלקוחות" מספר ראש החטיבה איאן קאלום לכלי התקשורת בבריטניה. "בשבילי, זו הזדמנות נפלאה לייצר מכונית קופה לאנשים שאוהבים לנהוג - היא תעלה את הרף שוב".

יגואר F טייפ קופה. אתר יצרן
יגואר F טייפ קופה/אתר יצרן

ה-F טייפ קופה תחשף רשמית בלילה שבין ה-19 ל-20 בנובמבר במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס. בינתיים, מספרים עליה שתקבל שלושה מנועי בנזין עם הספקים שינועו בין 340 ל-380 כ"ס ועד 490 כ"ס במהדורות S הבכירות. על הפרק, עומדת גם גרסה היברידית ששירתה את מכונית הקונספט C-X16, עם 480 כ"ס, אך זו טרם אושרה באופן סופי.

בנוסף לכך, ועל מנת לקרוא תגר על גרסאות סופר קיצוניות של פורשה, בהן ה-GT3, יגואר תשלב גם הנעה כפולה ביום מן הימים במרכב הקופה שתבוסס על חלוקת כוח משתנה בין הסרנים עם גיבוי מדפרנציאל מוגבל החלקה.

יתר הפרטים, ייחשפו בעוד שבועיים לערך.


מבחן: יגואר F טייפ החדשה פוגשת את E טייפ

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully