וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ניסאן ניסמו GT-R

ניסאן חושפת את הניסמו GT-R יחד עם מתיחת פנים לגרסה הנוכחית של מכונית העל היפנית. "תשבור שיאים"

ניסאן השיקה השבוע את הגרסה החזקה ביותר אי פעם של ניסאן GT-R, תחת ידיה של סדנת הביצועים NISMO. לצידה, היא חושפת במקביל גם מתיחת פנים קלה ל-GT-R הרגילה שתגיע לישראל בשנה הבאה בשתי גרסאות: פרמיום (830 אלף שקלים) ובלאק אדישן (850 אלף שקלים), כך מסרה היבואנית קרסו מוטורס.

לדברי ניסאן, הניסמו החדשה "תשבור שיאים ותגשים חלומות". מדובר במהדורה סופר קיצונית של הגודזילה היפנית שתוצע עם מנוע מחוזק, מתלים על כיול ספורטיבי מיוחד, בלמים משודרגים וקבינה עם תוספות בלעדיות של הסדנה התחרותית.

בסיס הליבה של ה-GT-R ניסמו הוא מנוע ה-V6 כפול מגדשי הטורבו בנפח 3.8 ל', אלא שכאן הוא מייצר הספק מרבי של 600 כ"ס (550 ברגילה) ומומנט של 66.5 קג"מ (60 קג"מ). ניסאן הצליחה לבצע את השינויים באמצעות מגדשי טורבו גדולים יותר שנשלפו ממכונית המירוץ של החטיבה, ה-GTR-3, וכן השתמה בסעפת יניקה ופליטה גדולות יותר ומערכת הזרקה משופרת.

מהנדסי ניסאן מדווחים שהמנוע יכל היה לחלץ תפוקה גבוהה יותר, אך הם הוגבלו בשל תיבת ההילוכים הרובוטית (כפולת מצמדים עם 6 מהירויות). יחד עם זאת, הביצועים בהחלט טיפסו מדרגה אחת או שתיים. ה-GT-R ניסמו תאיץ ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות בלבד (קיזוז של שתי מאיות) ועד מהירות מרבית של 320 קמ"ש לפחות.

ההערכה היא, שיחד עם קיט תחרותי שיצורף לרשימת האפשרויות, היא תוכל לבצע הקפה בנורדשלייפה בזמן של 7:09 ד', אחרי שבספטמבר האחרון עשה זאת אלוף סדרות ה-GT1, מייקל קרום בניסאן GT-R ניסמו טרום ייצור.

מבחוץ ומבפנים תהיינה כל התוספות המקובלות, בהן חצאיות, ספויילרים, סינר תחתון בולט, ותא נוסעים בעל אלמנטים עיצוביים בנוסח NISMO. מחירה של המכונית יעמוד על כ-100 אלף יורו כשהיא תצא לכבישים בשנה הבאה. לישראל היא צפויה להגיע, אך טרם נקבע המועד המדויק או המחיר.

שווה להזכיר כמובן כפי שצוין בתחילה, שגם ניסאן GT-R הרגילה עברה מסכת עדכונים, אולם אלה מסתכמים בעיקר בעניינים חיצוניים ועדכונים למערכת המתלים, הבלמים וההיגוי וכן הצמיגים. גרסה זו תופיע כאן בארץ במהלך השנה הבאה (בתמונה למטה).

ניסאן GT-R. אתר יצרן
ניסאן GT-R החדשה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully