וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: הונדה ג'אז קרואסאובר

הונדה ויזל הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על הג'אז החדשה, וכמוה יזכה למערכת הנעה היברידית סופר חסכונית

תערוכת טוקיו נפתחה אמש (רביעי) לימי עתונות ובמסגרתה השיקה הונדה מספר כלי רכב, בהם הרודסטר החביבה עליה דיווחנו לאחרונה וכן חנכה את הקרוסאובר הקומפקטי VEZEL, רכב פנאי היברידי שמבוסס ברובו על הג'אז החדשה (פיט בחלק מהשווקים).

ה-VEZEL הוא המשך ישיר לקונספטים שהוצגו בשנה האחרונה כשהאחרון בינואר ("אורבן"), והוא יתחרה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בהם ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. כמו הג'אז, הוא יונע באמצעות חטיבת כוח היברידית בנפח 1.5 ל' שתחלץ הספק מרבי של 134 כ"ס ו-16 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים כפולת מצמדים 7 מהירויות. המערכת תחזיר בממוצע כ-25 ק"מ לליטר.

הוזל ישלים את ה-CR-V, אך יציע לנהגי הונדה אופציה לרכב פנאי הרבה יותר נוח בערים, וגם חסכוני יותר וגמיש. הונדה טוענת שעיצובו הוא שילוב בין ספורטיביות לשימושיות, וכן מציע תא נוסעים מאובזר עד עמוס בכל הבקרות החדישות ביותר של הונדה (במסגרת התקציבית בקטגוריה זו).

הדגם יימכר בלעדית ביפן (אולי בבריטניה) לקראת סוף השנה ולא צפוי להגיע לארצות נוספות (גם לא לארה"ב ככל הנראה). כך או כך, דגם זה מורה שהונדה תייצר בשלב מאוחר יותר גרסה אירופית לקרוסאובר הקומפקטי כדי ליישר קו עם המתחרים הישירים.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הונדה ויזל הייבריד. אתר יצרן
הונדה ויזל הייבריד/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully