וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנה: טויוטה פריוס בגרסת פנאי

טויוטה בוחנת אם לחזק את משפחת הפריוס המשפחתית בסיועו של דגם פנאי ידידותי לסביבה, שאולי יונע באמצעות מימן

על רקע הכנותיה להשיק את טויוטה פריוס החדשה בשנה הבאה, נערכת היצרנית היפנית להגדיל את משפחת הפריוס עם רכב פנאי שימושי מצויד במערכת הנעה אקולוגית, כך לפחות על פי דברים שאמר לאחרונה סטושי אוגיסו, סגן נשיא קאופורציות בטויוטה לכלי התקשורת באוסטרליה. "רכב פנאי קומפקטי הוא מוצר מאוד פופלרי, אז אנחנו בהחלט מתעניינים בכיוון הזה".

למרות זאת, אוגיסו נזהר בדבריו, ומדגיש כי כל תוספת לסדרת הפריוס צריכה להקלט היטב, ולכן הם לא ממהרים בפרסומים חסרי שחר. "דעתי האישית היא שלא צריך להתרחב יותר מידי. לטויוטה פריוס, כמוצר ידידותי לסביבה, תדמית חזקה בשוק העולמי ואנשים מרוצים מהביצועים שלה, כך שלא צריך לצמוח מעבר לכל פרופורציה", מוסיף.

טויוטה משווקת כיום את הפריוס המשפחתית, פריוס פלאג-אין, פריוס סי ופריוס V. אולם, תוספת של רכב פנאי עשויה להראות בעיני נאמני המותג כסטיה לא רצויה מיסודות הפריוס, שכן רכבי פנאי נחשבים גדולים, זללנים ותופסי נפח על הכביש. "אני די בטוח שזה לא יהיה פול סייז SUV, אבל קרוסאובר קטן עם מנוע היברידי, אולי קטן נפח - זה בפרוש משהו שניקח אותו בחשבון".

אופציה נוספת שנשקלת בטויוטה, היא רכב פנאי המבוסס על הנעת מימן. דגם זה, ייקח את מרבית רכיביו מהדגם הרעיוני FCV עליו דיווחנו לאחרונה, וישלב קצת יותר היבטים בתחום הביצועים, האבזור והשימושיות.

טויוטה פריוס החדשה שצפויה להגיע במהלך השנה הבאה, תהיה, כך על פי דיווחים שונים, הרבה יותר טובה מקודמתה, כולל באגף החסכון שם היא צפויה לנפק צריכת דלק נמוכה יותר ולהציג קיצוץ של כמה אחוזים בפליטת דו תחמוצת הפחמן. פרטים נוספים עליה ייחשפו לקראת תערוכת ז'נבה במרץ.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully