וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת: סדרה 2 קופה בחבילת M

ב.מ.וו אורזת את ה-235i בחבילת M ספורטיבית, עם כל התוספות המסורתיות עבור מנועי בנזין ודיזל ומחברת כיול ממוקד. בארץ בשנה הבאה

אתר יצרן

חודש לאחר שב.מ.וו השיקה את סדרה 2 קופה, היא ממהרת לחבר למכונית הקופה הספורטיבית חבילת M תוקפנית. הגרסה החדשה מקבלת, כמו כל קודמותיה, שלל שדרוגים קוסמטיים מבחוץ, בפנים וכיול קצת יותר ערני וסוער למי שחושק בביצועים טובים יותר. בשלב זה, ב.מ.וו שדכה את הקיט ל-220d ול-235i, כך שבין אם אתם חובבי סולר או בנזין, תמצאו כאן את מבוקשכם.

חלוקת הכוח, מספרת על 200 כ"ס ו-40 קג"מ ללוגמת הסולר, בעוד גרסת הבנזין, הגם מקבלת יותר חיזוקים באגף הדינמי, מחלצת 322 כ"ס ו-44.5 קג"מ. זו מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות באמצעות תיבה ידנית 6 הילוכים, או אוטומטית לה 8 מהירויות. גרסת M טהורה אגב, צפויה להגיע בהמשך עם כ-400 כ"ס.

ה-235i תהיה, יש להניח, הבחירה הראשונה של חובבי ההגה (למרות שמנועי הדיזל של ב.מ.וו הינם מהמעלה הראשונה). חטיבת M תפרה למהדורת הבנזין קיט אירודינאמי ייחודי, הכולל תוספות בסנטר הקדמי, ספויילרים מאחור, מערכת פליטה עם צליל משכר, קישוטים קלים בספי הדלתות, לוגואים של החטיבה ועוד. גם בתא הנוסעים שורה של רכיבים קוסמטיים לרבות גלגל הגה בציפוי אלקנטרה, דוושות מוכספות, דיפוני קרבון ועוד.

מכונית שנושאת את הלוגו M, לא תהיה ראויה לתואר אם יחוללו בה שינויים שאינם מהותיים, לפחות מסוג אלה התומכים במערכת ההנעה והתמסורת. לצורך כך, התקינה החטיבה דפרנציאל מוגבל החלקה עם בקרת ניתוב עוצמה לחלק האחורי, הלבישה עליה צמיגים גדולים, בלמים מחוזקים וחישוקי 20 אינטש. רשימה קצרה, אך כזו שמקבלת דגשים כשהנהג דוחק במכונית אל גבולות המעטפת.

ב.מ.וו תשווק את החבילה בתוספת מחיר לא גבוהה במיוחד (המחיר הרשמי טרם פורסם). דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, תחל למכור את סדרה 2 בישראל לקראת חודש מרץ, כך על פי הערכות ראשוניות, בעוד מהדורות M תגענה ברבעון השני של 2014.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully