וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי תשיק תת-מותג ספורטיבי: N

יונדאי תחנוך חטיבה ספורטיבית נפרדת תחת המותג N בשנה הבאה, כדי לבדל את גרסאות הספורט הבסיסיות ממכוניות הביצועים האמיתיות

במסגרת השקת מכונית הראלי של יונדאי, ה-i20 WRC, הכריזה החברה הדרום קוריאנית כי החל משנה הבאה תיוצגנה המכוניות הספורטיביות עם הכיתוב N באחוריהן ובתא הנוסעים. זאת כאמור, על מנת ליצור הבדלה ברורה בין סדרות הבית המגוונות, ובכלל - זוהי הזדמנות לא רעה לרענן קצת את יסודות החברה, שבשנים האחרונות השיקה כמה מועמדות מתאימות ל-N כמו למשל הג'נסיס החדשה, או ולוסטר טורבו 200 כ"ס.

יונדאי i20 גרסת ראלי והשקת מותג N. אתר יצרן
יונדאי i20 גרסת ראלי והשקת מותג N/אתר יצרן

יונדאי מבטיחה שתחת חטיבת N תיוצרנה הרבה מכוניות ספורט שראויות לחמם את ידיהם של הנהגים ברחבי העולם, אבל היא ממעטת בפרטים טכניים וגם לא מדווחת אם ה-i20 לדוגמא תהווה חלק מקו המוצרים החדש. לשאלה מדוע נבחרה האות N דווקא, אין הסבר מצד הקוריאנים מלבד אזכור ומחווה למרכז הפיתוח בנמיאנג (N), אולם ייתכן כי התשובה נעוצה בברירת מחדל (כל האותיות האחרות כבר תפוסות).

באשר למכונית בתמונה, ה-i20 ראלי קאר, זו הוצגה כקונספט לפני כשנה ונרשמה רשמית לסבב ממש בחודשים האחרונים. מאחריה עומדים כמה שמות גדולים, שכן היא נתמכת על ידי ענקית הדלק SHELL וכן גייסה נהגים מיומנים כמו דני סורדו (לשעבר נהג מיני) ותיירי נוויל (לשעבר סיטרואן). כריס אטקינסון האוסטרלי ינהג במכונית השנייה.

יונדאי בחרה במספר אירועים מרכזיים כדי לבחון את ה-i20 ראלי בשנה הקרובה, כאשר את הבכורה היא תערוך לה במסגרת ראלי מונטה קרלו שייפתח ב-16 בינואר. בסיום התחרות, ולקראת תערוכת ז'נבה, נדע יותר על כוונותיה של יונדאי באליפות הראלי ולאן פניה של חטיבה N.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully