וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'יה חושפת דלתא מחודשת

הדלתא הקומפקטית מבית לנצ'יה מקבלת שורה של עדכונים מבחוץ ומבפנים כדי לשמור על צעירותה. בכורה בתערוכת דטרויט

עד שפיאט-קרייזלר יגיעו להסכמה בינם לבין עצמם מה צריך (וראוי) להיות כיוונה של חברת לנצ'יה, זוכה המותג האיטלקי לחידושים במכונית החשובה ביותר שלו, הדלתא. הקומפקטית המשפחתית שתחגוג בקרוב 7 שנים (3 בישראל) מקבלת מתיחת פנים חיונית לשדרוג המראה החיצוני, תא הנוסעים וגם בקרב לוגמות הבנזין הבסיסיות.

מהפן הקוסמטי, מעצבי לנצ'יה ביצעו בדלתא שינויים מינוריים של ממש, שבהחלט מחייבים הצטיידות בזכוכית מגדלת. במסגרת מתיחת הפנים שודרגו בתי התאורה קלות עם שיבוץ נורות LED קבועות, השבכה הקדמי קוצרה אבל תוכננה בעיצוב מחודש (תואם חלק ממכוניות קרייזלר- דודג'), הותקן פגוש אגרסיבי וחצאיות צד תהיינה גם הם חלק מהחבילה.

בנוסף לכך, הדלתא מקבלת מפלטים עוטי כרום, פגוש אחורי מעוצב מחדש (כולל יחידות תאורה חדשות - אבל זהות כמעט לגמריי לקודמות), ולבחירה יעמדו 12 גוונים - כולל חמישה דו-גווניים וחישוקי בקוטר 16-18 אינטש בחמישה עיצובים יחודיים.

מתחת למכסה המנוע, הדלתא נושאת מנועים המשרתים אותה זה תקופה, ומוסיפה מספר חטיבות כוח חדשות, בהן 1.6 ל' מולטיג'ט עם 105 או 120 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-9.8 ש') בחיבור לתיבת 6 הילוכים ידנית. אופציה נוספת תהייה מנוע 1.6 ל' LPG עם גז משולב שתהייה חסכונית מאוד, אך לא תפגע בנתוני הביצועים של מנוע ה-1.6 ל' הרגיל.

תא הנוסעים בדלתא 2014 עובר כמעט במלואו ללא הרבה שינויים, מלבד שדרוגים בדיפוני הפנים, הקונסולה ומערכות הפנים. כסטנדרט כוללת הדלתא מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגגה, בלוטות' ומסך מגע כאופציה. הדלתא תצא למכירה באירופה במחצית הראשונה של 2014 בתג מחיר התחלתי של 23 אלף יורו (כ-110 אלף שקלים).

מיבואנית לנצ'יה לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי ייבוא הדלתא המחודשת ותאריך הגעתה עדיין בבחינה.


לנצ'יה HF חוזרת כסופר מיני?

עוד הרבה לנצ'יה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לנצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully