וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה תייצר גרסת CC לאוקטביה

סקודה תטפס מדרגה נוספת לקבוצת הפרמיום ותייצר גרסה דמוית קופה למשפחת האוקטביה. קונספט ראשון בתערוכת ז'נבה הקרובה

רבות וארוכות התחבטה סקודה אם גרסת קופה קלאסית (2 דלתות) או אולי CC (דמוית קופה, 4 דלתות) תהיה הגיונית יותר עבור מותג שבנה את הפרופיל שלו על מכוניות סופר שימושיות כמו האוקטביה. אז אחרי הרבה שמועות לא מבוססת החליט המטה הצ'כי המרכזי לשחרר הודעה לפיה תהיה גרסה מסוגננת בקרוב מאוד, אך רק בתצורת CC, בדומה לפאסאט.


טויוטה לנד קרוזר החדש בישראל. כמה עולה?

סקודה ויז'ן קונספט. אתר יצרן
סקודה ויז'ן קופה. לא תהיה, בינתיים/אתר יצרן

המכונית תפותח על האוקטביה ותאמץ הופעה חיצונית קרובה בקווי המתאר שלה למשפחתית הגדולה של פולקסווגן, משמע קו תקרה נמוך, קשתות גלגלים רחבות ובכלל מראה מצודד שיכניס מעט צבע לקו הדגמים של סקודה. "היא תעמוד על פלטפורמת ה-MQB כמו כל הדגמים, כל שנוכל לתכנן את המרחבים כפי שנרצה", כך בכיר החברה.

סקודה תחדד קלות את ההיצע ותשתדל להציע את האוקטביה CC עם מפרטים הרבה יותר מגוונים, אם כי נוכח המגבלות של המשפחתית סביר שמלבד שינויים חיצוניים בולטים, מרבית הרכיבים יגיעו ישירות מהדגם הפשוט, להוציא אולי תוספות אופציונאליות למערכות הבידור והבטיחות. סביר שאם הייתה זו גרסת קופה, סקודה הייתה בוחרת בסממנים קרביים הרבה יותר.

בחזית תהיינה יחידות כוח מסורתיות של סדרות TSI, בהספקים שינועו בין 105 ועד 160 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות או כפולות מצמדים DSG. בקרב לוגמות הסולר תעמוד גם חטיבה חדשה, לה 2.0 ל' ו-150 כ"ס עם יכולת משופרת וצריכת דלק מופחתת ביחס לדגמי ה-TDI המוכרים.

מעל כולן, סקודה תייצר גרסת vRS ספורטיבית למהדרין עם תפוקה של 220 כ"ס (מנוע משותף לפולקסווגן גולף GTI), וכן מנוע GTD עם כ-186 כ"ס (גם הוא מהגולף כאמור).

את הרמזים הראשונים למכונית החדשה, נראה ממש בחודשים הקרובים לקראת בכורת הקונספט בתערוכת ז'נבה במרץ.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully