וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד המותג הנמכר ביותר בארה"ב

פורד עקפה את טויוטה בנובמבר וחצתה את רף ה-2.4 מיליון מסירות בשנת 2013. שברולט, הונדה וניסאן סוגרות את החמישיה הראשונה

אין הרבה חדש בארה"ב. חברת פורד הכריזה ביממה האחרונה על היקף מסירותיה בשנת 2013, מתוכם עולה כי מכרה 2.4 מיליון מכוניות, מה שמעניק לה את התואר הנחשק "המותג הנמכר ביותר בארה"ב" בפעם הרביעית ברציפות. את המקום השני בפסגה אוחזת טויוטה שהפסידה לפורד בהפרש של כ-310 אלף מכוניות וסיימה את השנה עם סך מסירות של 2.05 מיליון מכוניות.

הנציגה של תאגיד GM בטבלת המובילות היא שברולט, שהגיעה למקום השלישי עם 1.79 מיליון מכוניות (מתוך 2.55 מיליון מסירות מכל חטיבות התאגיד האמריקני). בכך למעשה תהיינה אלה רק פורד וטויוטה - כמותגי ליבה, שהצליחו לעבור את 2 מיליון המכירות בשנה אחת. הונדה היפנית הגיעה למקום הרביעי עם 1.24 מיליון וניסאן קצת אחריה.

ההישגים של פורד לא היו אפשריים לולא הייתה מחזיקה במספר מכוניות מפתח בשוק האמריקני. סגן נשיא החברה ג'ון פליס, אמר לכלי התקשורת בארה"ב כי ההצלחה נזקפת לא רק למכוניות מקבוצת ה-SUV כמו האקספלורר והאדג', אלא גם נוכח העובדה שדגמים קומפקטיים כמו הפיאסטה, פוקוס והמשפחתית הגדולה פיוז'ן (מונדאו באירופה) התעלו על כל הציפיות, בעוד מכירותיה של הפיאסטה אפילו הכפילו עצמן. לצד זאת נזכיר, הטנדר F-150 הוא עדיין הרכב הנמכר ביותר באמריקה מאז 1981.

בפורד מוסיפים כי בסך הכול נמסרו 600 אלף מכוניות מחטיבת הפרטיות (מכוניות נוסעים), כך שזוהי השנה המוצלחת ביותר שלה מאז שנת 2000. אין השערות בשלב זה לגביי השנה החדשה, אולם בפורד צופים גידול מסוים בכמה קטגוריות, ובמיוחד רואים במוסטנג החדשה (והגלובאלית) כמוצר תדמיתי חשוב בקו הדגמים. כן, גם לישראל היא עתידה להגיע בייבוא סדיר.

פורד מוסטאנג החדשה בדרך לישראל

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully