וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי לייזר לייט קונספט נחשפה

אודי ספורט קוואטרו לייזר לייט תוצג במסגרת תערוכת CES בלאס וגאס מעודכנת טכנולוגיית תאורת מטריקס חזקה ומתקדמת. על הכבישים לקראת 2015

אודי הכריזה בסוף השבוע האחרון כי תשלח לתערוכת האלקטרוניקה CES שתפתח ב-6 בינואר בלאס וגאס את הספורט קוואטרו לייזר לייט קונספט, דגם רעיוני המשלב תאורה חיצונית מתקדמת שנועדה לשפר את הנראות ושדה הראייה תחת תנאי חשכה קשים.

הספורט קוואטרו לייזר לייט זהה כמעט לחלוטין מבחוץ ומבפנים לדגם הראווה שהוצג בתערוכת פרנקפורט אשתקד, אולם מתכנניה התקינו לה את את תאורת המטריקס-לייזר המשולבת לגוף תאורה מאוחד בכל צד, אותה חשפו רשמית לפני כשנה וחצי לערך.

אלומות המטריקס מופקדות על תאורה נמוכה, בעוד הלייזר מספק תאורה גבוהה רגילה. היתרונות של המטריקס באים לידי ביטוי במגוון תנאי דרך, אך גולת הכותרת היא "זריקת התאורה" למרחק מרשים שנאמד ב-500 מטרים, שזה כמעט כפול מרכב רגיל עם יחידות תאורה סטנדרטיות.

תחת מכסה המנוע שוכנת תחנת כוח היברידית עם ביצועים של מכונית קיצון. המנוע, 4.0 ל' V8 כפול מגדשי טורבו מחלץ הספק מרבי של 700 כ"ס ויותר מ-60 קג"מ. היא מאיצה דרך תיבת הילוכים DSG 7 ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות, אולם שומרת על צריכת דלק שפויה למדי, כך לפחות לפי הצהרותיה של אודי.

ישנם הרבה דיווחים סותרים אם אודי כלל מתכוונת לשווק את הספורט קוואטרו הרגילה בקו הדגמים שלה, שכן בכירי המותג מסרבים לחשוף בינתיים מה יהיה גורלה. כך או אחרת, את תאורת המטריקס לייזר נוכל לראות בפעולה במחצית השנייה של השנה במסגרת מירוץ הסיבולת 24 השעות בלה-מאן, שם תחנוך החטיבה את ה-R18 אי-טרון החשמלית.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully