וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלות בדגמי וולוו: V40 ב-175 אלף שקל

וולוו ישראל מוזילה מספר דגמים מרכזיים בשיעורים קלים, בהם ה-V40 וגרסת הפנאי, XC60 וה-S60

יבואנית וולוו ישראל קבוצת מאיר נערכת לשנת 2014, ופותחת את העונה בהכרזה שלא תעלה מחירים, ואף מדווחת על הוזלות בקרב הצי המגוון שעומד לרשותה כיום. שיעור ההפחתה מכסה שורה ארוכה של מכוניות, בהם המשפחתיות הקומפקטיות ורכבי הפנאי המובילים.

כך למשל, תמכר מעתה המכונית הקומפקטית פרמיום וולוו V40 במחיר התחלתי של 175 אלף שקלים במקום 183 אלף שקלים ברמת אבזור בסיסית. גרסת הפנאי של ה-V40, הקרוס קאנטרי הוזלה למחיר של 193 אלף שקלים במקום 200 אלף שקלים.

בקבוצת המנהלים נרשמת ירידה במחיר וולוו S60 בגרסת T4, וזו תמכר לקהל בתמורה ל-190 אלף שקלים במקום 195 אלף שקלים (קינטיק). רכב הפנאי של וולוו, ה-XC60 שיוחלף בחודשים הקרובים (מתיחת פנים) יוזל למחיר של 289 אלף שקלים במקום 297 אלף שקלים. ביתר הדגמים בישראל אין שינויים נוספים בשלב זה.

שרון גלזר, מנהל חטיבת הפרטיות במאיר :"לוולוו יש קשת מוצלחת של דגמי יוקרה עם מצוינות טכנולוגית בכל הסגמנטים. החלטנו להנגיש את המותג לקהל רחב עוד יותר במהלך 2014. לא רק שבמחירון ינואר לא תהיה העלאת מחירים, אלא תמחרנו מחדש מספר דגמים נבחרים וגם רמות האבזור יהיו עשירות יותר . המחירים החדשים הופכים את דגמי וולוו לתחרותיים יותר מתמיד ויביאו לגידול משמעותי במכירות השנה".

מבחן: וולוו V40 קרוס קאנטרי החדש

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully