וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמת וגדולה: פיג'ו 308 SW החדשה

גרסת הסטיישן של ה-308 החדשה ארוכה מהגרסה הקומפקטית ב-33 ס"מ ומציעה חלל אחסון גדול והרבה פתרונות שימושיים. בישראל במחצית השנייה של השנה

פיג'ו 308 החדשה שנחשפה בתערוכת פרנקפורט תתחרה בתערוכת ז'נבה על תואר "מכונית השנה באירופה", אבל בו בעת ובמסגרת חניכת דגמי 2015, תחשוף החברה הצרפתית את גרסת הסטיישן SW המסורתית של המשפחתית הקומפקטית הכי חשובה שלה, שכן זו תקרא תגר על פולקסווגן גולף סטיישן החדשה וכן מול פורד פוקוס, בין השאר.

הסטיישן SW ארוכה יותר מהגרסה הקומפקטית ב-33 ס"מ, כך שהיא מותחת מקצה אחד לשני 4.58 ס"מ. שתי המכוניות זהות מבחינת יתר החלקים החיצוניים ובסיס הגלגלים, אבל ה-SW מקבלת קימורים בולטים יותר בטפח האחורי ותקרה קצת יותר נמוכה המשתפלת לקורות C עם מסילות כרום על הגג. נפח תא המטען תפח ב-140 ל' לעומת ה-308 הרגילה, כך שהיא מציעה כ-610 ל'. היא גם קלה מקודמתה ב-139 ק"ג.

ל-308 עיצוב פנימי עתידני, לפחות מבחינת הפיזור, אבל היא מאורגנת בצורה פשוטה לשימוש ומצוידת במערכות פנים חדישות ונגישות לכל מכשור אלקטרוני. במרכז הקונסולה צג מרכזי שמגרד 10 אינטשים בגודלו, לוח המחוונים גדול וקריא עם שתי חוגות מרכזיות ומסביב כניסות ובקרות לכל המנגנונים במחשב הדרך ומערכת השמע (בלוטות' וכדומה). בפיג'ו טוענים כי זוהי ה-300 המתקדמת ביותר שאי פעם יוצרה.

את הכוח היא תקבל מכל המנועים הקיימים של ה-308, החל מיחידות ה-VTI ועד ה-THP טורבו עם הספקים שינועו בין 90 ל-=165 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות ואוטומטיות. המכונית תוצג כאמור לראשונה בתערוכת ז'נבה במרץ, ואלינו היא צפויה להגיע במחצית השנייה של השנה, כך מעריכים ביבואנית לישראל דוד לובינסקי.

פיג'ו 308 SW. אתר יצרן
פיג'ו 308 SW/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully