וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בארה"ב: מרצדס הדיחה ב.מ.וו

דיימלר נישלה את ב.מ.וו מהובלת קטגורית הפרמיום בארה"ב לאחר 15 שנים של היעדרות מהפסגה. ב.מ.וו: "ההפרש קטן מאוד. היינו צמודים"

מקץ 15 שנה של מאבקים, שוב עולה כוכב מוכסף לראש עמדת סגמנט הפרמיום בארה"ב. דיימלר הצליחה להדיח את ב.מ.וו - מובילת הקבוצה בשנתיים האחרונות, לאחר שמכירותיה זינקו השנה ביותר מ-14% לכמעט 313 אלף מכוניות חדשות - שיא מסירות עבור היצרנית הוותיקה. גם ב.מ.וו רשמה שיאים עם כמעט 310 אלף מסירות, אולם סיימה בהפרש של 1% מאחרי מרצדס.

על רקע הפרסומים, אומר סטיב קאנון, נשיא מרצדס ארה"ב, כי התחרות הייתה מותחת, אבל ההשקעה בדגמים חדשים הוכיחה עצמה בסופו של דבר. "זו הייתה שנה פוריה ונפלאה עבור מרצדס-בנץ. השקענו לא רק בכלי הרכב, אלא בחווית הרכישה, בתכנון ההיקפי של המותגים ובשירות הלקוחות".

למרות שהוצגה לה יורשת לאחרונה, המכונית הנמכרת ביותר של מרצדס בארה"ב היא ה-C קלאס, עם כ-89 אלף מכירות, כאשר גם הספורט-סדאן החדשה CLA הצליחה לגרוף כ-12 אלף מכירות. "לא צפינו קצב מסירות כה גבוה, מה שאומר שלפחות ברבעון הראשון נאלץ להתמודד עם בעיות קלות באספקה, אך אלה תפתרנה במועד".

בב.מ.וו לא מאבדים שעות שינה נוכח התוצאות, שכן השלטון הבווארי שמר על תחרותיות לאורך כל השנה ובסך הכול, סיים כשהוא מזנב בדיימלר. אל המקום השלישי השנה הגיעה לקסוס של טויוטה - המלכה הבלתי מעורערת בשנים 2000-2011, שסגרה את השנה עם חודש שיא מזה 7 שנים. "אני חושב ששוק היוקרה ימשיך להתפתח ולגדול" אומר מנכ"ל לקסוס ארה"ב ג'ף ברקן. "היו לנו השנה קרבות חזקים, וכך יהיה גם בשנים הבאות".

גם בישראל ממשיך שוק היוקרה להציג מספרים מרשימים. על פי דו"ח איגוד יבואני הרכב, אודי היא מכונית היוקרה הנמכרת ביותר עם צמיחה של כמעט 20% לעומת אשתקד, אבל מרצדס של כלמוביל זינקה ב-60% ביחס לשנה הקודמת עם 1,654 כלי רכב חדשים, כשב.מ.וו מבית דלק מוטורס דולקת בעקבותיה בהפרש של כ-200 יחידות. וולוו סיימה רביעית ולקסוס במקום החמישי.

עוד חדשות בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully