וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT עולה על עקבים

אודי חושפת מכונית פנאי אקולוגית מסדרת אולראוד שמסגירה פרטים על ה-TT החדשה, שעשויה להתחזק בקרוסאובר ב-2015

אודי מגבירה את הקצב לקראת מצעד הבכורות שלה למסגרת תערוכת דטרויט. אחרי שחשפה בסופ"ש האחרון את פנים חלל הנוסעים של ה-TT החדשה, היא מציגה כעת רכב ראווה חשמלי בשם קרוסאובר אולראוד המשלב את חזותה של מכונית הקופה עם מרווח גחון גבוה, מערכת הנעת אי-טרון ושלל מערכות מתקדמות.

אודי רמזה שהיא עומדת לייצר גרסת קרוסאובר במרכב חצי "שוטינג ברייק" על בסיס ה-TT, אולם המעיטה בפרטים או תאריכים. כך או כך, הדגם שניצב כאן בתמונות מיוצר על פלטפורמת ה-MQB והוא ניחן במימדים קומפקטיים; אורכו רק 4.20 מ', בסיס הגלגלים 2.51 מ', רוחבו 1.85 מ' והגובה 1.20 מ' - כך שהוא בהחלט בעל דגשים ברוח ספורטיבית.

באודי מציינים שזו הפעם הראשונה שהחברה מחברת בין מותג השטח והפנאי 'אולרואד' לבין מערכות ה-E TRON החשמליות, ולפיכך יש בדגם הרעיוני בשורה לעתיד הקרוסאוברים ומובילי הנוסעים של המותג הגרמני, כפי שמסביר ד"ר אולריך הקנברג שפיתח את המכונית. "יש כאן שילוב של סקס-אפיל, כוח עוצמתי וחסכון גדול בדלק, כ-2 ליטר לכל 100 קילומטרים".

לקרוסאובר 3 מנועים, בהם 2.0 ל' טורבו עם 292 כ"ס, אולם הבכיר שבחבורה הוא ה-2.0 ל' TFSI ההיברידי שמחלץ 408 כ"ס ו-65.9 קג"מ. על משקל של 1.6 טון, הוא מאיץ את המכונית דרך תיבת DSG ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש. צריכת הדלק הרשמית היא 52 ק"מ לליטר, משמע טווח נסיעה של כ-820 קילומטרים.

המערכת החשמלית מאפשרת לנהוג על שלושה מצבי ניהול, בהם EV (חשמלי מלא) לטווח מוגבל אבל למהירות של עד 130 קמ"ש, כשהיתר נחלק בין בקרה היברידית משולבת (בנזין וחשמל) ומצב ספורט לחידוד התגובות מהמהצערת, ההיגוי והמתלים.

את תא הנוסעים ראיתם ממש בימים האחרונים ב-TT החדשה, וזהו העתק די מדויק למכונית הקופה. גם כאן, אודי תחנוך קונסולה נטולת צג מרכזי גדול כשאת מקומה תופס לוח מחוונים "וירטואלי" עם כל האינפורמציה המוזנת ממחשב הדרך, בקרת השמע, הניווט ומנגנוני הבטיחות השונים.

המכונית תוצג בדטרויוט בשבועות הקרובים ולאחר מכן תשלח לתערוכת ז'נבה יחד עם בכורה רשמית לאודי TT החדשה. עוד מוקדם לדעת מה אודי מתכננת עבור הקרוסאובר בשנה הנוכחית, אך עלייה לאספלט צפויה לו מתישהו בשנת 2015.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully