וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורוס 3 קומפקטית: עם הפנים לאירופה

קורוס משחררת פרטים ותמונות אודות הגרסה הקומפקטית קורוס 3 עם מנועי 1.6 ל' בסיסיים ומוגדשי טורבו. בכורה בז'נבה

קורוס היא אולי ההפתעה הגדולה ביותר שיצאה מסין בשנים האחרונות אחרי שהצליחה לזכות בתואר "המכונית הבטיחותית באירופה 2013". עד כה היא עמדה כמעט בכל ההצהרות של בכירי המותג ואף מקיימת הבטחות להשיק מכונית חדשה בכל חצי שנה. לראייה, הנה מגיעה לתערוכת ז'נבה קורוס 3 קומפקטית - מתחרת פורד פוקוס ודומותיה.

מכונית קומפקטית היא, כמובן, חשובה לאין שיעור על פני דגמי סדאן באירופה, היבשת חובבי המרכבים הקצרים וגרסאות הסטיישן. בקורוס מבינים היטב את חשיבות הצלחתה ביבשת ולכן השוו לה מראה אופנתי וקל לעיכול, שאינו סוטה מהקו המקורי של גרסת הסדאן אלא משנה בעיקר את תצורת המבנה האחורי, שבסך הכול נראה די טוב.

הפלטפורמה המשותפת למכונית הסדאן חייבה לבצע כמה שינויים, בעיקר בקורות מאחור, בתקרה ובדיפוני הצד של המרכב. בסיס הגלגלים נותר פחות אותו יותר דומה, כך גם הרוחב והגובה, אולם האורך קוצר בכמעט 18 סנטימטרים ל-4.38 מ', וכן לא ידוע כמה נפח נגזל מתא המטען המקורי.

ההצ'בק, שפותחה בשיתוף החברה לישראל, תצויד במנועי 1.6 ל' עם 130 כ"ס או 1.6 ל' טורבו 160 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות או כפולות מצמדים 6 מהירויות. היא תקבל את כל מערכות הפנים של מכונית הסדאן, לרבות חיבור לנידיים חכמים, שקעי USB, בקרת אקלים ועוד.

קורוס תערוך למכונית בכורה בתערוכת הרכב הקרובה בזנ'בה, בדיוק שנה לאחר שחשפה את הקורוס 3 סדאן. בעתיד הקרוב היא תחזק אותה עם מכונית סטיישן ודגם פנאי שיהפוך לרכב מרכזי עבור המותג הסיני הצומח. לפי שעה, קורוס אינה מתכננת לשווק מכוניותיה בישראל.

מבחן דרכים: קורוס 3 סדאן. סין עד אירופה
עוד הרבה על קורוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קורוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully