וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו במגמת התחזקות

על רקע חשיפת הדור החדש של ה-WRX בדטרויט, בכירי סובארו הכריזו על יעד של חצי מיליון מסירות בשנה עד 2016 ומיליון מסביב לעולם

סובארו מתכננת גל של כ-500 אלף מסירות בשנה עד שנת 2016 בארה"ב, כך הכריזו בכירי היצרנית היפנית במסגרת תערוכת דטרויט. אחרי שהחברה מכרה אשתקד 424,683 כלי רכב חדשים באמריקה - זינוק של 26% לעומת השנה שלפני כן, סובארו מעריכה שתוכל להעלות את הנתון ל-450 אלף בשנה הנוכחית. טום דול, נשיא סובארו ארה"ב, מעריך שחצי מיליון הם כבר ממש מעבר לפינה.

קברניטי החברה הוותיקה אמרו את הדברים במקביל לחניכת הדור החדש של סובארו WRX, מכונית הספורט החדשה של המותג היפני. הדגם הוצג בארה"ב בגרסת ה-STI החזקה עם מנוע 2.5 ל' טורבו 4 צילינדרים המפיק 305 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-40 קג"מ המושגים ב-4,000 סל"ד. סובארו תחבר לה תיבת 6 הילוכים ידנית, בשילוב בקרת נהיגה משולבת עם מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית, כולל דפרנציאל מוגבל החלקה וחלוקת כוח בין הסרנים.

ה-WRX היא מכונית חשובה ליצרן כקלף תדמיתי, אך לא כמכניסת רווחים. בארה"ב נהנית סובארו מפריחה של הפורסטר והאאוטבק, ונראה שבקרוב עשוי להצטרף יורש לקרוסאובר היוקרתי טרייבקה שירד מקו הדגמים לפני מספר שנים בעקבות דעיכה במכירותיו. "אני חושב שצריך לפקח על ההיקף וסוג המכוניות שאנחנו נפתח, אבל חשוב לא פחות לשפר את השירות כלפי הלקוח", כך דול. "יתרה מזאת, חשובה חווית הרכישה והחוויה לאחריה, כלומר שהקונה ירגיש שמטפלים בו היטב".

סובארו, שתציין השנה 70 שנה למכונית הראשונה שלה, מעריכה שהיא תוכל למכור קרוב ל-1 מיליון מכוניות עד שנת 2016 בכל העולם. בישראל, עברה החברה אשתקד לידיה של קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארת'. זו מאמינה שניתן יהיה להגדיל נפח המסירות ל-10 אלפים מכוניות בשנה, לאחר שב-2013 צמחה ב-40%. לא בטוח שאת ה-WRX נראה במחוזתינו בקרוב.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully