וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קאמרי הבאה תהיה גם יפה?

על אף הצלחתה המסחרית, הקאמרי תקועה עם עיצוב חסר דמיון, דבר שגם מציק לנשיא החברה טויודה. "חייבים לשנות אותה בעתיד"

טויוטה קאמרי 2014. אתר יצרן
טויוטה קאמרי. הגיע הזמן לשינוי/אתר יצרן

טויוטה קאמרי היא אחת ההצלחות הכלכליות הגדולות ביותר של טויוטה מאז הווסדה. מרגע השקתה ב-1982, היא הצליחה לכבוש פסגות בכל שוק מרכזי ונרשמה בספר השיאים של היצרנית היפנית, ובכלל בענף הרכב העולמי. ואולם, נדמה ששלושה עשורים תחת נוסח סולידי ושמרני, יש יגידו משעמם עשו את שלהם, שכן גם לנשיא החברה אקיו טויודה די נמאס מהפורמט המרובע וחסר ההשראה.

אם הטויוטה FT-1 צדה את עיניכם (וקשה להתעלם ממנה), בטח הבחנתם שמישהו בטויוטה השכיל להבין שחייבים להצעיר את המותג, וטויודה עצמו בפרוש רוצה שכל מכוניות החברה תקבלנה עיצובים הרבה יותר אטרקטייבים ונועזים, במיוחד הקאמרי הוא אומר. "הקאמרי ספגה הרבה ביקורות על עיצובה, אבל היא עדיין נמכרת היטב. יחד עם זאת, אנחנו חייבים לעצב אותה מחדש בעתיד".

רוב התלונות על העיצוב לאו דווקא מגיעות מלקוחות, שרובם נשארים נאמנים לחברה היפנית למרות כל הבעיות שפקדו אותה בשנים האחרונות (לצד הצלחות לא מעטות, כמו ה-GT86). ה-FT1 שהוצגה לאחרונה בתערוכת דטרויט הפתיעה אפילו את שועלי עתונות הרכב האמריקנית, שחלקם הודו שלא צפו מטויוטה לשלוף מהמחשב רכב ראווה כה מרשים. מהרבה בחינות, מכונית הקונספט של טויוטה נולדה בזכותו של אקיו טויודה שאחראי גם על השינוי שעוברת לקסוס.

טויוטה קאמרי. אתר יצרן
טויוטה קאמרי/אתר יצרן

מוקדם לדעת לאיזה כיוון תפנה טויוטה קאמרי הבאה, שכן הדגם המחודש הושק רק לפני כשנה וחצי והגיע ארצה בחודשים האחרונים. בטויוטה ינסו כנראה לאמץ חזות חיצונית המשלבת גם את האופי המשפחתי של הקורולה והקאמרי, אבל גם אלמנטים שיכניסו צבע לתא הנוסעים וירעננו מקצה לקצה את הצדודית הקלאסית שכמעט ולא השתנתה למעלה מ-20 שנה.

בהתחשב בכך שהמילה האחרונה תהיה של טויודה, ונוכח תצוגת האופנה של דגמי הקונספט האחרונים, בהחלט יש למה לצפות בשנתיים הקרובות.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully